Biržu indeksi un apakšbikses...


Nekad nebūtu iedomājies, ka sekot biržas darbībām ir tik interesanti. Nu labi, nevis interesanti, bet seksīgi. Ja ir laiks pa dienu uzmest aci - PUMA (jup - tas pats sporta un stila apģērbu, apavu un aksesuāru ražotājs) ir izveidojis fantastiski interesantu reklāmas kampaņu - PUMA index savai jaunākai apakšveļas kolekcijai.

Doma pavisam vienkārša - katrs, kuram ir internets, var sekot 3 lielu ekonomiku biržu indeksiem (ASV, Vācijas un Austrālijas). BET lai šo, parastam mirstīgajam garlaicīgo lietu, padarītu interesentu, Puma piesviež klāt interaktīvu fīču: modeli (puisi vai meiteni), kas indeksa svārstību rezultātā vai nu uzģērbj kādu papildus apģērba gabalu - vai tieši otrādi - kādu novelk.

Protams kulminācija ir tajā brīdī, kad indeksa vērtība krīt dramatiski, jo tad arī modelis izģērbjas līdz pat apakšbiksēm, kas arī ir reklāmas mērķis. :)

Pamatā ideja radīta iPhonam (bez maksas), bet manuprāt, internetā tai arī nav ne vainas.

...gosh, pieķēru sevi nupat, ka esmu uzķēries uz šī reklāmas āķa - stāv viņš man tur backgroundā un katru reizi, kad atskan biržas zvans (ziņo par izmaiņām), es ātri, ātri pametu iesākto un klikšķinu, lai redzētu, ko mans puisis darīs. Un viņš zin kā koķetēt... Damn, atkal tas indeks kāpj. Nu cik tā var mani mocīt????!!!

1 komentārs:

  1. Mani gan visvairāk Ducati mocīts šajā stāstā uzrunāja :)!

    AtbildētDzēst