Es atskatos uz...


Pēdējās dienās esmu pievērsis uzmanību faktam, ka arvien biežāk atskatos uz seksīgiem džekiem, kas paiet garām uz ielas. :P Un iemesls tam diez vai ir rudens lapkritis. Daudz vairāk (nu ko tur liegties) - es emu caur un caur gejs un man gribās novērtēt to džeku arī no pēcpuses. ...vai vienkārši - arī viņa pēcpusi.

Ne reizi vien ir redzētas filmas un reklāmas, kur čalis ieskrien stabā, atskatoties uz izskatīgu garāmejošu beibi. Hetero pasaulē tā ir pierasta un pat komiska ikdiena, bet geju pasaulē... Nu nenotiek tā. Puiši raustās. Arī es raustos. Bet nu sāk šķist, ka vienkārši pievēršu mazāk uzmanības jautājumam: ko apkārtējie par mani tai brīdī padomās?

Bet, ja tā padomā - vai viņi tiešām ko padomās? Un vai tad atskatīšanās ir tik slikta lieta? Neko sliktu, kā vien - apmierināt savu ziņkāri, es nedaru. Ja godīgi - tajā brīdī, kad es atskatos, pat tāds neliels adrenalīna uzplūds rodas. Ar domu: ja nu arī viņš atskatās? ...man gan nav ne jausmas, ko es darītu tādā gadījumā, bet pafantazēt jau nav liegts.

Tas ilgst tikai pāris sekundes. Un tad turpinu savu ceļu, jau nedaudz pacilātākā garīgajā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru