Kad gribas ko citu...


Calvin Klein, Diesel, D&G, Armani. Varbūt vēl Hugo Boss un Versace, bet tad tas ir arī viss. Viss, ko puiši šeit atpazīst. ...ja runa iet par apakšbiksēm. Stilīgajām apakšbiksēm, kur nav kauns, pavilkt džinsus zemāk, lai arī kāds cits redz. :P

Šis ieraksts būs tiem, kuri ir gatavi paskatīties arī uz citiem brendiem, kas noteikti pazibēs acu priekšā, ja dosies savas apakšbikses pirkt ārzemēs. Jā, tie novērtējas tai pat kategorijā, kur jau minētie, bet dažreiz, ir pat stilīgāki.

2(X)ist
Tiek uzskatīts, ka šis amerikāņu brends bija pirmais, kas ņēma šo vienkāršo apakšveļas gabaliņu - apakšbikses un padarīja to par modes preci. Kopš 1991. gada kad tas tika nodibināts, Ņujorkā bāzētais 2(X)ist tiek uzskatīts kā viens no celmlaužiem seksīgas, bet tai pat laikā komfortablas, apakšveļas brendiem.
2006. gadā 2(X)ist nāca klajā ar revolucionāru apakšveļas līniju, kuras auduma izgatavošanā izmantotas sojas šķiedras, šādi kļūstot par pirmo eko-apakšveļas ražotāju.

vairāk: www.2xist.com

HOM
Pirms kādiem 40 gadiem 2 franči nolēma sākt ražot apakšveļu, kas būtu komfortabla aktīviem džekiem (citiem vārdiem sakot - censties radīt apakšveļu, lai tā nespistu tur, kur parasti spiež, ja esi aktīvā dzīvesstila piekritējs). Kopš tā brīža HOM ir pazīstams apakšveļas tirgus dalībnieks. Globalizācija nav atstājusi šo brendu neskartu un jau krietnu laiku šis brends tiek ražots ar pazīstamā vācu apakšveļas koncerna Triumph gādību.
Lielākie sasniegumi - apakšveļa bez elastīgās jostas daļas un H01 sērija ar patentēto horizontālo atveri apakšbikšu priekšpusē... Pavisam nesen tirgū radīja apmulsumu, piedāvājot vīriešu apakšveļu, kas ir ražota no mežģīņauduma.

vairāk: www.hom-fashion.com

Ginch Gonch
Dzīvo kā bērns ir viņu moto un kopā ar aspātīgām reklāmas kampaņām un krietni interesantajiem nosaukumiem apakšveļas sērijām, šis raibais, krāsainais un bērnišķīgais brends ātri vien kļuva populārs visu to vidū, kas sirdī jūtas kā nerātni bērni.
Ginch Gonch ir seksīgs kanādiešu atbildes solis garlaicīgajai un vienkrāsainajai apakšveļas pasaulei. Kājstarpes Raķete, Vīnes desiņu Ēdājs, Neķītrais Lubrikants, Bumbu Uzpūtējs ir tikai pāris piemēri kolekciju nosaukumiem.

vairāk: www.ginchgonch.com

Andrew Christian
Viens no nedaudzajiem dizaineriem, kas pats ir mērķa grupa apakšbiksēm, kuras rada. Seksīgs un panākumiem bagāts.
Andrew Christian ir brends, kas tiek asociēts ar seksīgām inovācijām apakšbikšu jomā. ShowIt (īpašs veids apakšbikšu veidošanā, kas ļauj visu mantību labi parādīt), Flashback tehnoloģija (speciāls piegriezuma veids, kas paceļ, formē un uzlabo pēcpuses apjomus arī bez ilgstošas svaru zāles apmeklēšanas) un Anti-Muffin audums (palīdz vizuāli mazināt alus vēdera iespaidu) un ir tikai pāris no īpašajām priekšrocībām, ar ko slavenas šīs biksītes.

vairāk: www.andrewchristian.com


C-IN2
2005. gadā puisis, kas pielika savu dizainera roku, lai radītu 2(X)ist saprata, ka vairs nevar sastrādāties ar pārējiem partneriem un devās prom no 2(X)ist, lai izveidotu savu kompāniju C-IN2. Kopš tā brīža ir radies konkurents, kas cenšas ieņemt 2(X)ist vietu tirgū ar agresīvām (lasi: superseksīgām) reklāmām un jauniem dizaina risinājumiem.

vairāk: www.c-in2.com

Bjorn Borg
Skandināvu dizaina seksīgais spīdeklis. Kopš 70tajiem Bjorn Borg vārds ir pazīstams tiem, kas seko līdzi profesionālajam tenisam. Vēlāk profesionālais tenisists un modelis nolēma ļaut savu vārdu izmantot kā brendu un, jāsaka godīgi, rezultāts nav slikts.

vairāk: www.bjornborg.com

AussieBum
Austrālijas seksīgums ikvienā lietā, kas nes šo brendu. Jau gadiem ilgi šis brends tiek associēts ar pludmali, muskuļiem un seksu. AussieBums tiek uzskatīts par vienu no Austrālijas suvenīriem. Reklāmas kampaņas vien ir tā vērtas lai sekotu līdz, kas jauns viņu plauktā.
Wonderjock ir slavenākā produktu sērija, kas dizainēta, lai izceltu katra vīrieša mantību pēc iespējas labākā gaismā. Essence sērija bija pirmā pasaulē, kas izmantoja ar vitamīniem bagātinātu audumu, kas saskarsmē ar ādu, šos vitamīnus novadīja ādā.
Viens no nedaudzajiem veiksmes stāstiem piemēram par kompāniju, kas visu savu darbību izvērš tikai on-line platformā.

vairāk: www.aussiebum.com

1 komentārs: