Klusais sex


Manuprāt, tas ir viens no mūsdienu mazajiem brīnumiem, kad komunikācija internetā aizstāj komunikāciju realitātē. Par ko es runāju? Par seksu ar svešinieku, kur tev nav nepieciešams lietot pat nevienu vārdu. Ierodies, drāžamies, paņem savas pekeles un ej prom!

Šis brīnums stāv rindā tieši aiz - vieglā seksa. Mēs esam ar mieru pārgulēt ar svešinieku (izskatīgu, bet tomēr svešinieku) pat neko nezinot par viņu. ...un aizmirst par viņu jau 20 minūtes pēcāk.

Profils puišu saitā aizstāj nepieciešamību pēc socializēšanās, jo seksu var dabūt arī nesocializējoties. Neejot uz klubiem. Nestāvot uz ielas. Pat nemaksājot neko.

Ohh, nu labi, labi... Kāpēc par to iedomājos? Nupat atgriezos no viena tāda "randiņa" un pa ceļam mājup atskārtu, ka gandrīz visa komunikācija (un es domāju verbālā), kas mums bija, bija netā un apmēram šāda:

ES: hei, ko labu dari? Foršas bildes.
VIŅŠ: paldies ;) garlaikojos. ko pats?
ES: īstenībā neko. Gribi sadarīt ko kopā?
VIŅŠ: ko, kur un kad?
ES: kā būtu ar sex, pie tevis, pēc 30 min?
VIŅŠ: izklausās labi. tev preži ir?
ES: jup.
VIŅŠ: ok. XXXXadreseXXX, cik ātri būsi?
ES: nu pēc kādām 25 min.
VIŅŠ: ok.

Ierodoties, viņš atvēra durvis un būdams no klusajiem tipiem, es vairāk neko par "hei", tā arī neteicu. Buča (nē, īstenībā jau laikam skūpsts, jo buču dod vecāmamma uz vaiga, šitā bija kārtīga iekāres un uz lūpām) un viņš mani, aiz rokas paņēmis, aizveda pa tiešo uz guļamistabu.

Saģērbos un devos prom. Viņš tā arī palika tur guļot. Un pats svarīgākais - sexs nebija nemaz tik slikts.

Dienas jautājums: lai arī sex bija labs, kāpēc es jūtos dīvaini? Ne slikti vai nokaunējies, bet tieši - jocīgi?

2 komentāri:

  1. klusais sekss bez komunikācijas nav nekāds interneta laikmeta izgudrojums. jau pirmsinterneta laikmetā eksistēja (un vēl aizvien eksistē) tādi iestādījumi kā saunas. tiesa, arī pēc šo iestādījumu apmeklēšanas sajūta ir tāda dīvaina, pat ja sekss ir bijis labs. morālās paģiras tādas kā?

    AtbildētDzēst
  2. Jocīgi tāpēc, ka viss it kā bija labi un varbūt varētu pat parunāt, bet tu tā vienkārši atnāc, nodari savu darāmo un aizej. Un tad paliek tāda pēcgarša, ne slikta ne laba, bet pēcgarša. Tas arī ir tas jocīgi, kad zemapziņā raisās doma - kā būtu, ja būtu

    AtbildētDzēst