Izdzīvot savas fantāzijas


Pāris dienas atpakaļ sanāca saruna par seksuālām fantāzijām un to izdzīvošanu/īstenošanu dzīvē un vai varbūt tās jāatstāj tikai kā fantāzijas - nu ar domu: lai ir it kā pēc kā tiekties.

Ko es par to domāju? Nu nav tur ko ilgi domāt - ir JĀRĪKOJAS. Un es nedomāju te nekādus teicienus par dzīvošanu tikai vienreiz vai kaunu par fantāzijām. Protams - runa neiet par ar likumu sodāmām lietām. Ir jāzin robeža kur fantāzijas pārvēršas par psihisku novirzi un tu no cilvēka par dzīvnieku. Bet, ja tu esi sakarīgi domājošs čalis, zini robežu un zini ko gribi - uz priekšu!

Sex ir tā joma, kur mēs gūstam baudu. Vienatnē, divatā ...vai trijatā (utt.), bet bez baudas nav īstas jēgas to darīt, pareizi? Un, ja tavas fantāzijas var šo badu paspilgtināt, tad kāpēc liegties? Ar domu: Es jau esmu gejs, tātad - Elle, te es nāku! ...un pa ceļam paņemšu visu to labāko ko varu!

Es esmu tradicionālā sexa piekritējs. Lomu spēles vai sexs riskantākās vietās liek manām asinīm riņķot spēcīgāk. Es to zinu. ...jo esmu pārliecinājies par to. Es negūstu baudu no papildus opcijām, lai kādas tās būtu: "paverdzināšana", spēļmantiņām, ādas apģērba vai "ūdenspriekiem" utt. Been there done that. Kailas miesas kontakts un kaisle seksā no abiem (vai vairākiem) ir tas, kas mani uzbudina. Un turpina uzbudināt.

Bet tas nenozīmē, ka es negrasos izmēģināt ko jaunu. Man ir svarīga bauda, ko gūstu no seksa un esmu gatavs eksperimentēt, lai palielinātu to. Pieļauju, ka tu jau to esi novērojis no maniem ierakstiem šai kladē...

Labi, ir pāris lietas, ko man vienkārši vajag pieminēt pie šīs tēmas. Un tās ir sekojošas:
- ja izlem īstenot savas fantāzijas, atrodi kādu, kuram tās šķiet līdzīgas. Vienojies ar partneri pirms tiecies un neeksperimentē no zila gaisa - sakot no pieredzes - tas var sabojāt visu, jo ne visi ir gatavi eksperimentēt un arī fantāzijas ir tik dažādas.
- ja jūti, ka baudas nav - apstājies, neturpini. Paskaidro partnerim un izlem ko darīt tālāk.
- ja tava fantāzija ietver kustību vai skaņu ierobežošanu vienam no jums - noteikti vienojies par īpašo signālu, kas nozīmē STOP. Šajā gadījumā svarīgi ir uzticēties otram, jo viss šis jau ir par baudu, nevis nevēlamām sajūtām.
- drošība ir svarīgākais tik un tā!
- nopietni izvērtē riskus un iespējamos iznākumus. Ja neesi gatavs saskarties ar ļaunāko no iespējamiem riskiem, tad šī fantāzija nav īstenošanas vērta. Vai varbūt viss slēpjas īstā partnera atrašanā...

- pietam, neviens jau nesaka, ka tev ar partneri fantāzijas īstenošanai ir jāpavad viss mūžs kopā. :P

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru