Dupša piedzīvojums


Labi, tas nenotika pagājušo nedēļ un šķiet arī ne to vienu pirms tam, bet gan tai nedēļā pirms devos apciemot vecākus garā atvaļinājumā. Kas tad notika jautāsi? Nu sajutos pavisam neērti.

Satikos ar vienu no puišiem ar ko satiekos nu tā regulārāk (jauks puisis, vienmēr tīrīgs, krietni sexīgs un atbilst visiem nepieciešamiem kritērijiem, kas man svarīgi). Netērējam laiku lieki un viss, tā teikt, notiek.

Neieslīgstot garos izklāstos vien pateikšu - nu viņam ir tiešām smuks dupsis. Nu tiešām smuks. Tāds kurā ir patīkami ieķerties ...un arī nobučot nav kauns (un ne tikai nobučot). :P Tā, kā viņam pamatīgi patīk tas, ko angliski sauc rimming (es pat negribu censties tulkot, jo latviski ne to vien var sadabūt galā), nu man nav nekādu problēmu tur palīdzēt (it sevišķi, ja puisis zināms un, kas ne mazsvarīgi - tiešām tīrīgs).

Esam notikumu vidū un tad pēkšņi - kaut kas purkšķveidīgs. Nē, ne tāds ar smaku vai pat ilgu pavadošu skaņu vai kā līdzīgi - nu tāds mazs un aizrauts troksnīts, bet tomēr es to sauktu par purkšķi - man tieši sejā.

Jā, tagad atceroties un raxtot nāk smiekli, bet tai brīdī es sajutos pamatīgi neērti, jo kas tāds ar mani notiek pirmoreiz. Galvā pat nepieļāvu tādu ideju, ka kas tāds var noikt. Nu puisis laikam pamatīgi atbrīvojās... Un kontrolēt to, šķiet, nemaz nevar, it sevišķi, ja esi atbrīvojies. Nu jā...

Apjēdzis kas notika viņš, nabags, ieslēpa galvu spilvenos un nevarēja vien beigt atvainoties.

Kā tas viss beidzās? Tovakar rimmings vairs netika pieminēts un praktizēts, bet sexs neizpalika. Un jāatzīst - bija tiešām labs. Viņš laikam ļoti centās kompensēt nelielo starpgadījumu un tas atspoguļojās darbos. :) Tagad abi ierēcam to atceroties.

Vai es tuvošos tam dupsim atkal? Pilnīgi droši ka JĀ, vien tagad es būšu gatavs ka kas tāds var notikt...

Nu tā - vien gribēju tev to izstāstīt... :DDDD

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru