Aproču pogas...?


Katram no mums reiz pienāk brīdis, kad jānotrauš putekļi no uzvalka skapī un jāatsvaidzina atmiņā iegūlies kaklasaites siešanas princips. Jau tik daudz laiks pagājis kopš nācās uzvalku vilkt katru dienu, ka esmu pat piemirsis cik tomēr pacilājošu sajūtu tas rada. Tādu nedaudz svinīgu un godājamu. Man patīk.

Bet ne par to stāsts. Stāsts ir par jautājumu, kas man iesēdies prātā kopš atskārtu, ka uzvalka krekls, ko gribu vilkt, ir nedaudz sarāvies pēdējā mazgāšanas reizē laikam. Vai varbūt es vēl joprojām nepārstāju augt?

Lai nu kā - devos uz veikalu un pie kreklu stenda stāvēju kādu laiku, bet tā arī nevarēju izlemt - pirkt parasto ar pogām vai to, kuram nepieciešamas aproču pogas?

Nekad līdz šim man nav bijis laika īsti iedziļināties izvēlē - vienmēr bija ideja par vienkāršāko variantu. Bet nu laikam palieku vecs un gribās kaut ko kas ir ne tikai vienkāršs, bet arī... labs. Tie ar pogām ir pierasti. ...un tik parasti. Turpretim tie ar aproču pogām - kaut kas interesants un neizbaudīts. Nu, šķiet, ir man tas āķis lūpā uz viņiem. Bet tai pat laikā arī baile no nezināmā.

Pie mums tikai retajam esmu redzējis kreklus ar aproču pogām. (Vai varbūt es nepareizajās aprindās apgrozos?) Vai tiešām tie tiek ierindoti kā kaut kas īpašāks un krutāks?

Protama lieta, būs jāiegulda papildus naudiņas aproču pogās, bet ne jau katru mēnesi man tās no jauna būs jāpērk.

Man vēl pāris dienas laika izvēles veikšanai. Kāds no jums var pastāstīt ko vairāk?

2 komentāri:

  1. Ja izdodas atrast shikas aprocu pogas, tad noteikti nem kreklu ar aprochu pogaam.

    No otras puses, man kaut kaa liekas, ka tad, ja plaano zaketi kaadreiz arii novilkt, nem kreklu ar parastajaam pogaam.

    Ja meklee kaut ko "ar odzinju", uzlaiko kreklus ar augstajaam apkakliiteem (ar divaam vai vairaak apkakles podzinjaam).

    AtbildētDzēst
  2. Aproču pogas ir OK atsevišķos, svinīgos, oficiālos gadījumos/pasākumos. Ikdienā tās izskatās tikpat pretenciozi kā Hugo Boss pagājušās sezonas uzvalku bikses ar tresēm. Vārdu sakot, smuki un jauki, bet jāzina, kur un kad. Ikdienai tomēr ieteiktu izvēlēties aproces ar pogām (vulgaris, t.i. parastajām), ja gribas pašikot, var pirkt kreklus bez krūšu kabatām (tās arī tāds praktiskuma kalngals, nebūt nav pievilcīgi). Papildus tam, aproču pogas tev tomēr vajadzēs vairākas, jo negribēsies vairākus mēnešus un ar atšķirīgiem krekliem valkāt vienas un tās pašas. Vēl viens variants pašikot ir iemācīties sasiet patiešām smuku kaklasaites mezglu (atšķirīgu mezglu ir daudz, pameklē netā). Pats ikdienā satiekos ar ļoti augstu stāvošiem cilvēkiem, kas neprot sasiet kaklasaiti, neatšķir labu uzvalka audumu no slikta, valkā lētas kurpes (turklāt vēl neprot tās arī kopt) un kopsummā atstāj ļoti stulbu iespaidu. Neaizmirsti, ka pie uzvalka ir nepieciešams rokas pulkstenis, un ne jau elektroniskais.
    Ja jau sākām par to runāt, ieteiktu tev netērēt naudu daudzām poliestera kaklasaitēm, bet nopirkt divas, trīs no smalka zīda (Nina Ricci, Seidensticker u.c.), jo ir arī sliktas zīda kaklasaites. Tas pats attiecas uz kurpēm -- labāk vienas (Ferragamo, Armani utt.), nekā daudz un lētas, un citiem aksesuāriem.
    Visbeidzot, pagaidām nopērc absolūti nepieciešamo un krāj naudu līdz jūlijam, kad sāksies atlaides. Dārgās mantas ir jāpērk tieši atlaižu laikā.

    AtbildētDzēst