Vai te kāds ir?


Nu jā, es ik pa reizei iečekoju ar ko dalās pārdomās citi pašmāju homo-un-homolīdzīgie-blogeri. Ja viņi vispār vēl dalās ar mums kādās savās pārdomās. Nu būsim godīgi - lielākā daļa, Mozaīkas valdi ieskaitot - kur ir vairāk kā viens cilvēks, ir pamiruši. Šī aktivitātes trūkuma dēļ, pēdējā laikā sanāk pat tāds pārsteiguma moments, kad tu ieraugi - ei, ir gan kāds ko jaunu uzdrukājis. Un, šis retais ieraxtu apjoms, manuprāt, skaidri atspoguļojas arī lasītāju aktivitātē. Bet par visu pēc kārtas:

Windauboy, ko laikam jau tomēr ir jāiekļauj tai vietējo homo-blogeru saraxtā, šo klusumu izgaismoja, "smaidam sejā rodoties" veidā: uzdodot izmisuma pilnu jautājumu: vai kāds tad te vispār ko lasa (domādams savu lapu)? Jautājums, ko sanāk redzēt krietni bieži, ja pasērfo ne tikai vietējo blogeru lapās (exciled uzdeva šo pašu jautājumu šķiet pavisam nesen, atminos ko līdzīgu laikam lasot arī Rendijas blogā)...

Jautāsi kāpēc saucu to par "smaidam ataustot sejā" veidu? Tāpēc, ka jau tūlīt pēc jautājuma puisis pats arī paskaidro - nu nav jau īsti svarīgi zināt man to atbildi... vien gribās, lai kāds papliķē uz pleca un saka - labs puika, labs. :P (nu maniem vārdiem atstāstot)

Windauboy, lūdzu neapvainojies, man, preteklim esot, vien gribas saprast kāda jēga uzdot jautājumu, ja atbilde tevi īsti tā arī neinteresē? Vai tu pats, izlasot līdzīgu ieraxtu, tiešām būtu gatavs steigšus sūtīt meilu ar ziņu, lasu, lasu, turpini tādā pat garā?

Labi, liksim Windauboy mieru, cerams, ka viņš ļaunu prātu uz mani neturēs un pavisam drīz jau lasīsim viņa atbildes uz Viņi Ir Starp Mums šīgada sērijas turpinājumiem, kuru jautājumus veiksmīgi esmu izsūtījis (vai gatavojos izsūtīt tuvākajā laikā) vairākiem jauniem personāžiem.

Starp citu: ja zini kādu, ko būtu vērts un interesanti iekļaut šai sērijā - dod ziņu (jau iepriekš pasaku: vēl sen pagāšgad mēģināju kontaktēt Mozaīkas valdes locekļus un to pāris klubu vadītājus, no kuriem būtu interesanti, ko dzirdēt, bet laikam jau cilvēki pārāk aizņemti ar ikdienas lietām...).

P.S. pirms aizmirstu - vai kāds nezin kā sazināties ar puisi, kas aiz neatkarīgais.net dzīvojas?

Bet nu atpakaļ pie temata: vai kāds lasa, ko mēs (augstprātīgi pieskaitu sevi homo-un-homolīdzīgo-blogeru saraxtam) raxtam?

Tu jau zini, ka mūsdienās pastāv visādi topi un skaitītāji, kas piereģistrē kas nāk savu degunu iebāzt tevis uzraxtītajā, kur bāž savu degunu, cik ilgi to kur ir iebāzis un uz kurieni aizvilka, utt. Informācija, kas teorētiski neko daudz neizsaka (ja nu vien tu neesi sazvērestību teoriju piekritējs), bet ir palīgs, lai dotu atbildi uz to izmisīgo jautājumu - vai te kāds ir?

Un atbilde ir vairāk kā pozitīva. Jā, lasa. Un nē, ne tu vienīgais lasi. Daudzi dara tāpat. ...nu vismaz pēc manas klades apmeklētāju apjomiem spriežot (uz ko arī balstīšu turpmāko). Manuprāt, aptuveni 100 manu lasītāju dienā (par tiem, kas kā unikālie tiek apzīmogoti) ir saprotams kā daudzi. Un lasa ne tikai klusu pa vakariem, arī no rītiem un pa dienu lasa, lasa no Rīgas un Zilupes arī. Liek pužļus, uzsiekalo ieliktās bildes un iečeko video. Nemaz nerunājot par visu to saišu izmantošanu, kas labajā malā ir. :P Lai arī salīdzinoši mazs apjoms lasītāju ir gatavi ko komentēt, e-pastā aktivitāte ir krietni lielāka. Pat no tiem, kas gatavi mani no zemes virsas iznīcināt vai arī kārtīgi kristīgā garā nokaunināt. Nu dīvaina tā latviešu tautiņa, bet ko tu padarīsi...

Novirzījos no temata - vai man ir svarīgi, ka tu lasi? Tiešām godīgu atbildi gribi? Nu nenotiks nekas, ja tu nelasīsi. Es nepārstāšu stāstīt (atskatīties uz to) kā man iet sexā vai par ko es aizdomājos ikdienā, vai izlasu citur netā. Vai es pārstāšu iečekot sexīgus video youtūbē vai nesiekalošos skatoties uz supersexīgu čaļu bildēm netā, ja mani lasīs tikai 1 cilvēks mēnesī? Nu nenotiks tā. Mans mērķis nav būt par superblogeri vai kādu te geju mesiju. Viss ko es gribu ir pateikt - gejam būt, izrādās, nav nemaz tik traki. Pat interesanti un izbaudāmi. Un, ja mana pieredze vai apdomātie jautājumi var likt aizdomāties arī tev, tad es jau esmu izpildījis savu superkvotu iekļūšanai debesīs (vai tieši pretēji - ellē: vēl joprojām nevaru īsti saprast kas ir gejiem foršāka vieta pēcnāves dzīvei, bet paga - tas jau ir cita ieraxta temats).

Tātad: nē, tu neesi vienīgais gejs ciemā, kurš lasa un nāk lasīt atkal. ...un tādu kā tu ir daudzi. Bet vai šī apziņa tagad ko maina?

3 komentāri:

  1. kas ta' nu? sagribējās nelielu uzsaukumu jeb proklamāciju uzrakstīt? ;-) Nu ja, ka lasam! Tu labu darbu dari, lai gan man, protams, gribētos, lai tu varāk par kopienu un nedaudz radikālāk rakstītu. Bet tas tā-- tikai priekš manis.

    Lai izdodas!
    ~~subalterns

    AtbildētDzēst
  2. Ha ha, paldies. Bet kā jau minēju, papliķēšana pa manu plecu īsti neko nedos - ne es daudz vairāk ko raxtīšu, ne ar iespringšu, ka jāraxta par ko īpašu. Nu nav šis blogs radīts ar kādu super trūper baigo ideju. Kad ir ko uzraxtīt, uzraxtu, kad nav - vienkārši neraxtu neko...

    Vēlreiz gribu izmantot iespēju un tomēr atgādināt - ja kāds vēlas palīdzēt ko interesatu kopīgi sastutēt, uzraxtīt vai izdarīt - welcome! Dod ziņu un aidā!

    AtbildētDzēst