Kam es sūtu to īsziņu?


Sestdien labi pasmējos par ironisko ikdienu: ir jau pavēls vakars (ap 10-11 aptuveni), būdams jau gultā un skatoties filmu (zinu, zinu, vajadzētu tusēt, ...bet nu nav kompānijas un vienam galīgi nekur negribas iet, tāpēc sēžu gultā un skatos filmas) saņemu īsziņu:

- Sveiks.

Numurs nepazīstams un ne mazākās jausmas kas ir otrā galā. Nu ko, neatbildēt ir nepieklājīgi un, lai arī esmu jau miegains, interese pamostas:

- Sveiks. :P

Saņemu atbildi tūlīt pat:

- Kā dzīve?

- Dzīve ok. Piedod par jautājumu, bet kas otrā galā? - es jautāju.

- sexyboy no XXX. TU? - ok, puisi atceros un atceros, ka devu viņam savu numuru cerībā kādreiz ko saorganizēt, bet HEI - ja tu saglabāji manu numuru, vai nav jēgas pieraxtīt klāt kas ir tas, kuram tas numurs ir? Nu vismaz aptuveni: Sarkanais krekls no gay.lv, Puisis ar lielajām ausīm, ...vai nu vienalga kā tu to dari savā mobīlajā, ja nezini viņa vārdu. Lai gan vārds īstenībā ne vienmēr ir svarīgi, jo to Jāņu ir tik daudz un Juru arī, bet Zilās apenes Imantā vai Pārītis pie Rimi ir tikai viens un atcerēties uzreiz daudz vieglāk...

Laikam pārāk ilgi ierēcu apcerot ideju par to, kuram tad nu Sexyboy prāt viņš ir sūtījis īzsiņu, saņemu vēl vienu:

- Vai tu esi Nauris, no Sky?

Nu varētu ierēkt pilnā balsī, ja tas nenotiktu ar mani. Bet tas notiek, tātad tikai iesmejam un atbildam:

- Daniēls, mēs čatojām aizvakar XXX. :P

- Ko dari?

Eh, nu es jau esmu gultā, ellē ratā, kur tu biji 2 stundas ātrāk, kad es vēl biju gatavs kur lāčot?

- Esmu jau gultā un skatos filmu... - atbildu.

Atbilde laikam ne tāda kā čalis gaidīja, jo neko vairāk tā arī nesaņēmu un tā kā pats nebiju baigi ieinteresēts ko uzsākt, pievērsos atkal savai filmai. Bet stāsta morāle tomēr ievērības cienīga - kad saglabā nejauši iepazīta puiša numuru - saglabā to tā, lai vari atcerēties, kam tas ir, lai nav lieki jātērē īsziņas. ...un laiks. :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru