Tas, kurš Neatkarīgais


Viņš neraxta bieži, bet kad veic ieraxtu, tad tas ir par tēmu, kas liek aizdomāties. Aizdomāties tā pamatīgi. Puiši un kungi (kā arī iemaldījušās dāmas): tas, kurš sevi dēvē par Neatkarīgo.

Neatkarīgais esi labi izskaidrojis sava
bloga apraxtā, bet G* blogs?

Sākumā jau nemaz nebija G*blogs, un bloga nosaukuma izvēlei es neveltīju pārāk daudz uzmanības. Tomēr galu galā ir sanācis tā, ka esmu tomēr apstājies pie šī nosaukuma. G, tāpēc, ka geja blogs. Kā nekā daudziem tomēr ir grūtības sevi tā nosaukt. Un G* tāpēc, ka daudziem vārds 'gejs' ir kaut kas bez maz vai cenzējams. Gan tiem, kam ir bail tikt nosauktiem par gejiem, gan tiem, kuriem "g-vārds" izraisa pamatīgas bailes.

Tas ir tāds kā solis uz priekšu arī man. Viena lieta, ja citi zina, ka tu esi gejs, pavisam cita - ja tu nebaidies sevi nosaukt par geju. Savā ziņā, blogs aug kopā ar mani. Pirmais solis bija sākt vispār rakstīt. Kāds būs nākamais, es nezinu, bet gan jau agrāk vai vēlāk tas tiks sperts.

Temati, par kuriem spried savā blogā, šķiet pamatīgi apsmadzeņoti un izsvērti. Kā Tu izvēlies tēmas par kurām veic ieraxtu savā blogā?

Pēc nejaušības principa ;) . Bieži sanāk kaut ko interesantu izlasīt kaut kur citur un gribas padalīties, piegružot internetu. Dažreiz sanāk saskarties ar ko tādu, kas raisa pārdomas; dažreiz vienkārši gribas parunāt par kādu tēmu tā pat vien.

Pie tam, tām pavisam nopietnajām tēmām nepietiek laika rakstīšanai un, šķiet, daudziem nebūtu laika (vēlmes?) arī lasīt un iedziļināties. Piemēram, tagad ASV notiek Perry vs Schwarzenegger tiesas prāva, kas ir ļoti nozīmīga un, manuprāt, ļoti interesanta. Ar acu kaktiņu sekoju līdzi, bet, lai tur tā kārtīgi iedziļinātos, ar vienu vakaru nepietiks, tāpēc bloga ieraksts par to pagaidām ir atlikts uz nenoteiktu laiku.

Ko Tev nozīmē būt gejam?

Hmmm, neesmu nekad par to domājis.. Man tas ir licis noskaidrot, kas ir tas, ko es dzīvē gribu un kas man dzīve ir svarīgi.

Vienlaikus man tas ir licis iemīlēt dažādību. Dzīvojot Latvijā, to nebiju pamanījis, bet tagad dažreiz pat apstājos uz ielas, lai pie sevis nodomātu, ka ir forši dzīvot tādā vidē, kur tev apkārt ir tik dažādi cilvēki.

Ja Tev būtu dota iespēja pašam formulēt to apraxtu, ko Tev gribētos, lai Tavi lasītāji par Tevi stāstītu saviem paziņām, kad lūgti raxturot Tavu blogu, kāds tas būtu?

Es gribētu, lai ideālā gadījumā kāds raksts izraisītu kādu diskusiju vai vienkārši kādam liktu izsvērt savus uzskatus, aizdomāties. Gribētos, lai teiktu, ka blogā ir vērts iegriezties un ka vispārīgais iespaids ir tāds, ka puisis, kas to visu raksta, ir diezgan sakarīgs.

Cik svarīgs dzīvē Tev ir sexs un vai, Tavuprāt, mūsdienās tam tiek piešķirta pārāk nozīmīga loma mūsu ikdienā?

It sevišķi manā vecumā, svarīgs ;)

Man šķiet, ka joprojām ir pārāk daudz aizspriedumu attiecībā uz seksu, vienalga, vai homoseksuālu vai heteroseksuālu. Sekss joprojām savā ziņā ir kas skandalozs un pretrunīgs. Ne velti, ja kāds grib šokēt sabiedrību, sekss šim mērķim ir labākais ierocis.

Gluži kā viduslaikos - no ārpuses viss izskatās tīri un šķīsti (vairāk vai mazāk) un visi seksam saka fuj, bet tikko neviens neskatās, tā tā morāle pilnīgi nomainās.










Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru