Ēēēee... uhhh... nu jā...


Nevienam jau sen nav noslēpums, ka sex pārdod. Es nebūšu nepatiess, ja apgalvošu, ka tā robežšķirtne starp reklāmu un pornogrāfiju mūsdienās jau vairs īsti pat nav atrodama - viss ir saplūdis kopā tik spēcīgi, ka dažreiz no pusminūtes ilgas reklāmas tu uzbudinies krietni vairāk kā vesela porno žurnāla izšķirstīšanas...

Ehh, labi, nu ko es te velku garumā: 2 kampaņas, ko gribu tev atrādīt:

1) Calvin Klein jauno apakšbikšu X kampaņa, kas sākās nevainīgi ar jau ierastajiem sexīgajiem foto, bet nu, ar zemāk redzamo video (kurā tie paši foto varoņi uzdod vienu drausmīgi retorisku jautājumu...), ir aizgājusi jau soli tālāk pieminētajā tēmā:




2) ne īsti reklāmas kampaņa, bet nu foto promotions žurnālam L'HOMO, ko fotografējis skandalozais Erwin Olaf.


...nezinu kā tev, bet man atkārās žoklis šos redzot.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru