Vai tu atbildi?


Nu nenoliegsi, ka laiku pa laikam tomēr uznāk vēlme iebāzt savu degumu tai sexa randiņu lapā vai nu pašam ko uzraxtīt vai palasīt ko citi salikuši ar domu - nu varbūt...

Tad nu tā - vai tu atbildi uz ziņām, kas tev ienākušas, bet nu kas ir galīgi garām: džeks par vecu, resnu, "nav tavs tips", utt.?

Aizdomājos par to, jo vakar sēžu ar paziņu pie kafijas krūzes un runājamies par dzīvi. Un es ieminos, ka tracina man tie āpši, kas nesaprot skaidru mājienu - ja nesaņem atbildi - neesmu ieinteresēts, ej tālāk!

Būdams laikam krietni pieklājīgāks, viņš teicas atbildot visiem ar textu, kas apmēram: paldies, neesi mans tips - vēlu veiksmi. It kā jau šķiet pareizi tā, vai ne? Bet no pieredzes zinu - nu nestrādā tas visiem tā. Mēģināju kādu laiku. Līdz pieriebās tie, kas tik un tā nesaprot - sūta papildus bildes (it kā tās palīdzētu), apraxtus cik daudz es palaižu garām (tiešām nesaprotu šo stratēģiju, bet lai jau) un bučas, mājienus utt. (kas nu kur ir pieejami).

Vari uzskatīt mani par nepieklājīgu, bet esmu nonācis pie secinājuma: pielietot mazu bērnu taktiku (lai iztrakojas - apniks un pats beigs, ja redzēs, ka nav rezultātu) ir daudz saprotamāk kā būt pieklājīgam un noraidīt visus piedāvājumus ar atbildi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru