Viņš prasa algas pielikumu


Laikos, kad datorgrafika padara neiespējamu iespējamo, meteorīti krīt un vēlēšanas tuvojas - citiem vārdiem sakot - laikos, kad viss ir iespējams:







Peņa sūdzību vēstule:

Es, Penis, sekojošu iemeslu dēļ pieprasu algas pielikumu:

Es daru fizisku darbu.
Es strādāju pamatīgos dziļumos.
Es visus darbus sāku ar galvu.
Es strādāju bez nedēļas nogalēm un brīvdienām.
Es pastāvīgi strādāju mitrā vidē.
Es strādāju tumšā darba vietā ar vāju ventilāciju.
Es strādāju augstās temperatūrās.
Esmu gatavs strādāt jebkuru maiņu.
Mans darbs mani pakļauj lipīgu slimību inficēšanās riskam.

Ar cieņu,
Penis


Uz atbildi ilgi nav jāgaida:

Peni,
Saņemot Jūsu prasību un izvērtējot tajā minētos argumentus, administrācija noraida Jūsu prasību sekojošu iemeslu dēļ:

Jūs nestrādājat 8 stundas pēc kārtas.
Jūs iemiegat pēc īsa daba brīža.
Jūs ne vienmēr sekojat vadības dotajiem rīkojumiem.
Jūs nepaliekat nozīmētajā darba vietā, bet bieži apmeklējat citas vietas.
Jūs neuzņematies iniciatīvu, Jūs jāstimulē un jāmotivē, lai sāktu darbu.
Pēc darba Jūs pametat savu darba vietu diezgan savandītu un pat netīru.
Jūs ne vienmēr ievērojat nepieciešamos drošības pasākumus, kā, piemēram, speciāla aizsargtērpa valkāšanu.
Jūs dosieties pensijā krietni pirms 65 gadu sasniegšanas.
Jūs neesat spējīgs strādāt divas maiņas.
Dažreiz Jūs pametat savu darba vietu, nepabeidzot uzticēto uzdevumu.
Un, ja tas vēl nav pietiekami, Jūs nepārtraukti ieejat un izejat no darbavietas ar 2ām aizdomīga izskata somām.

Ar cieņu,
Vadība.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru