Mēraukla - gejs


Pāris dienas atpakaļ sanāca noklausīties savā ziņā pat dīvainu sarunu. Viens puisis (gejs) stāsta otram (arī gejam) par meistaru (kas izrādās arī ir gejs), jo pirmajam vajag mājai uzbūvēt verandas tipa piebūvi un pirmais nu ir sakontaktējis vairākus meistarus, bet šis (tas, kas gejs) ir tas vēlamais laikam. Lai nu kā, meistars ieradies, apskatījies un pateicis, ka dos ziņu. Tas bija nedēļu atpakaļ un nu pirmais ir galīgi izmisis, jo vēl nekādu ziņu nav saņēmis.

No visas sarunas tikai viens teikums ir citāta vērts, kur pirmais saka otram: "Man nav ne nojausmas ko un kā viņš dara, bet vienīgais iemesls kāpēc es vēl gaidu ir tas, ka viņš ir gejs un ar lielu locekli (viņš gan lietoja P vārdu, bet būsim pieklājīgi te) biksēs"

Labi, solidaritāte ar "mūsu arodbiedrības pārstāvi" ir laba lieta - savs savam palīdz. Bet tas, kas mani uztrauc ir - vai tev patiktu tikt nosodītam, izvēlētam vai uzslavētam tikai tā iemesla dēļ, ka esi gejs un ar lielāku vai mazāku locekli biksēs?

Labi, es "esmu" gejs tikai pāris gadus, un varbūt kaut ko vēl nesaprotu visā "šai padarīšanā", bet es tomēr uzskatu un arī ikdienā tomēr kādu vērtējot, būt gejam ir otršķirīgi (ja ne daudz zemāk) - pirmā vietā tomēr ir jābūt personībai, prasmēm, prāta spējām (ja tādas, protams, ir). Nemaz nepieminēsim to, ka locekļa izmērs var būt kā kritērijs (izņēmuma gadījums ir vienas nakts sakars).

Tu taču neizvēlēsies par savu darbinieku vai neieteiksi draugam kādu speciālistu tikai tādēļ, ka viņš ir gejs vai ar lielāku vai mazāku locekli? Pareizi? Tu ieteiksi labāko profesionāli, ko zini vai izdevīgu kontaktu, izmantojot faktu, ka viņš ir gejs tikai kā papildus bonusu.

Tiesa? Vai varbūt es dzīvoju tādā ziepju burbulī, kas radies man galvā un neredzu, kas notiek apkārt īstenībā?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru