Pārdomas par attiecībām


Kad esi apslimis, rodas laiks padomāt. Un kad tu cilvēks padomā - sāc saprast cik tomēr daudz lietu ir tādas par kurām negribētos domāt... Bet tāda iztīrīšanās ir vajadzīga laiku pa laikam. Te nu ir īstā patiesība, kuru esmu centies noliegt ilgāk kā gribēju:

Es esmu dzīvojis atiecībās. Un es esmu dzīvojis viens. Un atakal attiecībās un tad atkal viens. Bet svarīgais laikam ir fakts, ka es nemaz neprotu dzīvot attiecībās. Esmu tik ilgi dzīvojis viens, ka attiecības man ir kā zobu sāpes. Jā, nenoliegšu, ir jauki būt ar kādu kopā. Iet iedzert kādu drinku. Vai kopīgi uz kino. Un tikt samīļotam bez īpaša iemesla. ...bet pēc vētraina sexa man gribās gultā būt vienam.

Man gribās pamosties manā ritmā un zināt kas ir ledusskapī, kad gribās ēst. Man nepatīk dalīties manās mantās un man patīk mana kārtība visapkārt. Mani tracina no darba brīvā laika saskaņošana, lai varētu kur kopā aizbraukt vai izlikšanās, ka man patīk visi viņa draugi. Man ir mana pasaulīte, kurā es jūtos labi un konfortabli. Bet attiecības nozīmē kompromisus. Un kompromisi ir piekāpšanās, kas prasa pacietību, nervus un... jā, laikam jau mīlestību.

Nē, nepārproti mani, es neesmu pret attiecībām. Tās ir sabiedrības iedibināta norma, uz kuru mēs visi tiecamies, lai tiktu akceptēti. Atklāti vai tikai zemapziņā, bet tā ir. Savādāk sāktos haoss. Bet tā - ir sava veida kārtība. Kalns kurā pacietīgi rāpties. Hetero pasaulē tas ir plāns par sievu/vīru - bērniem - stabilu ģimeni; homo pasaulē: plāns par attiecībām, iespējamu "reģistrēšanos" un bērniem (varbūt).

Un to pateicis, es negribu teikt, ka esmu izņēmums. Tu, kas seko maniem piedzīvojumiem, zini, ka es ieķeros ātri un pamatīgi. Apdedzinos un turpinu dzīvot tālāk, cerībā, ka aiz stūra nāk man pretī princis īstais. Bet īstais jautājums uz kuru es nevaru atrast atbildi pagaidām ir - vai es esmu ar mieru upurēt daļu savas pasaules (kārības, paražu, standartu), lai pretī iegūtu šo "sabiedrības normāluma" apliecinājumu?

Būtu tik fantastiski, ja izdotos atrast viņu - angliski to sauktu par: friend with benefits - draugu ar kuru tu vari būt tu pats, savā pasaulē, ritmā utt. un pie reizes laiku pa laikam pārgulēt ar viņu. Citiem vārdiem sakot - puisi, bez oficiāla kopā būšanas titula un abpusējas vēlmes pārkāpt šo līniju, kad "draugu attiecības" pārvēršas grūtos kopā būšanas kompromisos un pieradumā.

1 komentārs:

  1. Skumīgi ka tā, taču es kā neglābjams romantiķis saku tev- tu vienkārši neesi atradis īsto ar ko kopā būs ērti. ;)

    AtbildētDzēst