Piektdienas 13tā skarbā atklāsme


Jup, zinu, ka esmu bijis nedaudz slinks pa šo nedēļu (atbildu tiem, kas jautāja - nē, neesmu pārdomājis un turpināšu ieraxtus), bet darbā tiešām neiet viegli un atnākot mājās prāts nenesas uz neko vairāk kā paēst, varbūt noraut kulakā pie forša video un iet gulēt... un tā dienu pēc dienas. Nu smagi. ...un nožēlojami, jā!

Bet šorīt man gribās padalīties ar tevi pārdomās par to, kas notika vakar. Un tātad: Piektdiena... 13tais... Visa pozitīvā domāšana neko daudz nepalīdzēja - darbā grūti un smagi, bet pārdzīvoju. Vakarā nolēmu nedaudz padraiskoties (kā nekā - 5diena un rīt var pagulēt).

Atradu čali, noskaidroju kur un kā. Dodos ciemos. Zvanu pie durvīm. Tās atver tips, kas sejā ir līdzīgs foto redzētajā, bet acīmredzami foto, ko dabūju, bija ne tā svaigākā. ...un puisis noteikti bija pēdējā gadā piemirsis kustēties. Citiem vārdiem: ieraugot to tusni, vienkārši pagriezos un devos prom. Jup. tik vienkārši. Diemžēl viņš laikam nesaprata, kur ir problēma - turpināja sūtīt īsziņas un pat zvanīt. Lieki piebilst, ka es neatbildēju...

Stāsta morāle: ČALĪT, AR KURU GALU TU ELLĒ RATĀ DOMĀ? Es saprotu, ka mūsdienās aptaukošanās ir nopietna parādība un cilvēki ir mazkustīgi, un McDonalds (vai vēl tur kas) garšo tik labi. BET tad:

1) es reālistisks - vai tev tiešām mājās nav neviens spogulis, lai salīdzinātu to veco bildi ar šodienas realitāti? Un man ir pie kājas (kreisās) ka citi ir samierinājušies ar tavu "nedaudz veco bildi" un palikuši. Es labāk rauju kulakā, kā guļu ar čali, kas mani neuzbudina, tikai sexa dēļ. Nu vai tiešām tu pats ar sevi pārgulētu, ja tev būtu tāda iespēja?

2) ja tu skaidri zini, ka tev ir nosliece uz "vieglu kilogramu uzņemšanu" - pārdomā, ko un kā tu ēd!!! Vai arī - kad tu ēd!!! Nu mēs vairs neesam mazie bērni, lai cerētu, ka kāds to mums pateiks priekšā! Nav jāseko Lolitai, lai varētu domāt ar galvu. Vai tu vari man pateikt kaut vienu ticamu iemeslu, kura dēļ puisis, kas cenšas uzturēt sevi formā, gribētu pārgulēt ar tusni, kuram sevis uzturēšana formā ir mazsvarīgs faktors. NU MĒS MĪLAM AR ACĪM. Tev tas būtu jāzina līdz šim!!!

3) vai tev tiešām ir tik liels izmisums un prāta aptumšums (laikam jau), ka nespēj samierināties ar tik klaju atraidījumu? Hei, jā, es biju nepieklājīgs pagriežoties un ejot prom, BET, kurš to visu sāka ar vecas bildes sūtīšanu? Spamot, cerībā, ka es apžēlošos par tavu nabaga dvēselīti un pārgulēšu tāpēc ar tevi, ir tik bērnišķīgi... Neesmu žēlsirdīgā māsa. Sex ir 2 joslu ceļš (nu ja mēs runājam par nepirktu un brīvprātīgu drāšanos).

Mani tiešām pārsteidz ideja par "Im fat but lucky" (esmu resns, bet laimīgs) paaudzi! Nē, nevis pārsteidz, bet savā ziņā izbrīna. Tu nepievērs uzmanību sev, bet laizies, skatoties uz čali, kas to dara un gribi būt kopā ar viņu, jo viņš, redz, ir tik sexīgs.

Mani netraucē, ja tu vēlies būt tāds (apaļīgs). Dzīvo, izklaidējies, izbaudi dzīvi! Goda vārds netraucē (nu labi, labi, traucē tajos gadījumos, kad tu aizņem 2 vietas sabiedriskajā un tāpēc man jāstāv kājās, bet tas ir izņēmums, jo nav godīgi). Katram no mums ir savas vājības. Bez tām mēs nebūtu mēs. Bet esi gatavs uz sekām, ko izraisa tavs lēmums. Katram no mums ir jābūt uz to gatavam.


P.S. tiem, kam ir interese, 5diena man tomēr beidzās uz labas nots ar diezgan foršu sexu ar citu čali, kas mani spēja uzbudināt. :P

3 komentāri:

  1. Man bija daudz, ko teikt, bet es laikam labāk neko neteikŠu.

    AtbildētDzēst
  2. cik ļoti latvietiskā garā teikts. nu nesaki arī neko. gan jau būs labi.

    AtbildētDzēst
  3. Ir jau ok, ja kāds vēlās būt vai ir apaļigs, bet tad ir arī jāmeklē kāds, kas vēlās sexu ar apaļīgu.. Attiecībā uz meliem pilnīgi piekrītu, tikai apgriezties. :) tur nav pat ko komentēt šādu izvēli :)

    AtbildētDzēst