5 lietas, ko tu gribi uzzināt par mani


Šo ideju aizguvu no Windauboy.

Nu tātad: jums bija 2 nedēļas lai pieteiktu jautājumus par to, ko tu nezini par mani, bet gribētu uzzināt. 15 puiši (vai vismaz paraxtījās kā puiši :D ) saņēmās un atsūtīja man e-pastus ar 53 jautājumiem pavisam kopā. Jautājumu spektrs no "tradicionālajiem anketu" jautājumiem par acu krāsu un mīļāko mūziķi, līdz krietni tiešiem un atklātību prasošiem par manu sexa pieredzi.

Bet tā, kā uzstādījums bija, ka varu izvēlēties no visiem tikai 5, tad šeit ir tie, kurus paņēmu: (izvēlētai kārtībai nav nekādas nozīmes).

Kāda ir tava visdīvainākā vai pat aizraujošākā sexa pieredze?
Pirms atgriezos Latvijā, man bija vēlme pārcelties uz Spāniju (siltums, jūra, sexīgi puiši). Maz gan es zināju, ka tur bez valodas zināšanām ir tiešām (pa)grūti un arī Sprīdīša sindroms sākās, bet jā - mana visaizraujošākā sexa pieredze ir saistīta ar Spānijas atmiņām:

Pilsēta, kur apmetos bija pie jūras. Vairākas pludmales, viena no tām nūdistu. ...visiem zināms, ka arī geju. Pavisam tuvu pludmalei bija vecs un pamests rūpnīcu komplex, kas tad nu tika izmantots arī kā geju kruizēšanas punkts. Ja tev ir vēlme - pastaigā, ja redzi čali, ko gribi vai ar kuru gribi - nolien kādā stūrītī un... Un jā, tas tur notika visu laiku - rīts, diena vai vakars. Pieklājīgi, pašorganizēti un gejiski. Pludmale blakus - tātad visas iespējas novērot savu simpātiju jau tur un tad vienkārši pārcelt visu notikumu uz kādu klusāku vietu. Nu jā.
Es ievēroju to puisi pludmalē, kurš sauļojās netālu - smuks sejā un augums arī krietni smuks... Viņš piefiksēja, ka skatos viņa virzienā. Pēc kāda laika piecēlās un piemiedzot ar aci, devās pamestās rūpnīcas virzienā. Lieki piebilst, ka es, nogaidījis nelielu brīdi, sekoju.
Pārliecinājies, ka es sekoju, viņš veda mani kaut kur. Cauri pamestam rūpnīcas korpusam, lielam caurumam sienā, pa trepēm augšā, garām pamestiem ofisiem. ...viņš iegriezās vienā no tiem.

Kad sasniedzu to un ieskatījos, skatam pavērās fantastiska aina: sienā liels logs ar pludmali netālu (bet pietiekami tālu, lai no turienes, īpaši neieskatoties, neko daudz neredzētu) viņš - noliecies pāri logam ārā, ar pēcpusi un ieplestām kājām tēmējot pret durvīm. ...viņa šorti uz palodzes.

Nu tur neko vairāk nevajadzēja teikt vai darīt: paņēmu prezervatīvu, nosviedu somu malā un...
Bet ar to viss nebeidzās, jo redz viņš izrādījās no vokālajiem tipiem (nu ir tādi :D ), un mūsu "kopošanās rituāls" laikam bija krietni dzirdams apkārt, jo... Jo visu "pasākuma" laiku dzirdēju soļus apkārt un, atskatoties, ik pa brīžam ievēroju vairākus sexīgus (un arī mazāk sexīgus) čaļus ieinteresēti ielūkojamies kas te notiek.

Beidzu un, uzvelkot atkal peldbikses, devos prom, par pārsteigumu ieraugot, ka aiz manis kādi 5 džeki atklāti rauj kulakā, uzbudinoties no redzētā... Es atgriezos savā vietā pludmalē un turpināju sauļoties. ...piefiksēju viņu atgriežoties daudz vēlāk ar pamatīgu smīnu sejā, bet man jau bija laiks doties prom.

Vieta, kur tu gribi atgriezties atkal un atkal (un kāpēc)?
Tā laikam būtu Prāga. Esmu tur dzīvojis gadiem un zinu kur ir kas, kur labi paēst, iedzert kafiju vai kārtīgi izdancoties. Lai arī esmu vairākas reizes bēdzis no turienes, citu pilsētu vilināts, Prāga man palikusi atmiņā kā pilsēta, kur jūtos kā mājās. Biju tur prom no Latvijas, viens un "nepieskatīts". Lai arī biju tur ilgi pirms tā brīža, kad pieņēmu sevi kā geju, Prāga asociējas kā brīvības pilsēta.
Visfrustrējošākā (jā, tieši šāds vārds minēts) lieta sexā tev ir...?
Ja puisis cenšas sevi apliecināt un nav pārliecināts, ka var to (vienalga ko) izdarīt. Ir apsveicami, ka puisis cenšas un, pieļauju, grib mani aplaimot ar īpašu baudu, bet... tas nav patīkami, jo reti, kad izdodas. Lai tā būtu kāda īpaša poza, dziļā rīklēšana (deepthroating) vai kas cits - ja neesi pārliecināts, ka zini kā: ar mani labāk nemēģini - tas nereti ir sāpīgi un man nepatīk būt tam uz ko tu trenējies. Nu nepatīk un viss.

Vai tu tici augstākam spēkam/dievam?
Jā. Bet tai pat laikā jāpiemin, ka neesmu ticīgais tradicionālajā izpratnē. Mani baida (un es jūtos krietni nekomfortabli) baznīca kā ēka, nemaz nerunājot par to, ka man būtu tur jāpavada laiks regulāri... Un tad vēl visi tie sarežģījumi ar gejs + baznīca... BET es ticu, ka tur - virs mākoņiem - ir kāds, kas mani uzklausa. Ne vienmēr "viņam" ir laiks manas problēmas sortēt, bet diezgan bieži es jūtu, ka manī ieklausās. ...vai vismaz uzklausa. Un vairāk man neko nevajag.

Lieta bez kuras tu nevarētu dzīvot?
Te gan laikam labāk atskatīties uz kādu no iepriekšējiem ieraxtiem par 10 lietām bez kurām es nebūtu es, bet, ja man tagad jāpasaka 1 ūbersvarīgākā, tad tā noteikti būtu: neatkarība. Man ir svarīgi, ka varu darīt to, ko gribu (ja es tiešām gribu) un tad, kad gribu. Esmu tik ilgi bijis kārtīgais puika, kas klausa un izdabā citiem, bet, kopš atklāju neatkarības priekšrocības, esmu kļuvis atkarīgs no tās. ...neaizmirstot būt pieklājīgs. Nu vismaz manā skatījumā un tik ilgi kamēr tas netraucē būt neatkarīgam un necenšas man uzspiest kaut ko, ko nevēlos.

Paldies vsiem, kas iesasitījās. ;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru