Laikam jau experiments...


Ko esmu sadarījis pēdējās dienas? Ja pamanīji, biju apslimis un, kad cilvēks ir apslimis daudz kas tiek atlikts kā otršķirīgs - mājas tīrīšana, veikalošana, webošana, utt. ...arī sex. Šķiet smieklīgi, bet fakts - tai brīdī, kad tev atkal ir sacēlies, skaidri zini - izveseļošanās jau ir aiz nākošā stūra! Nu nevarēju vien sagaidīt, kad atgriezīšos pilnā lietošanas kārtībā.

Vakar, nē, aizvakar satikos ar čali. Krietni sexīgu. ...un pavadījām laiku kopā. Gosh, es biju izsalcis, tiešām izsalcis pēc tā visa. ...un izskatījās, ka viņš arī. Labi, neiedziļinoties detaļās - skūpsti un sexs bija tiešām forši. Šī bija viena no tām reizēm, kad pēc laba sexa negribējās uzreiz ātri celties un ģērbjoties doties prom. Abi atkritām uz spilveniem un elsojot vienkārši skatījāmies griestos. Viņš pieglaudās tuvāk un pārliekot roku pār manām krūtīm, ar degunu sāka kutināt man kaklu. Skūpsts. ...un tad vēl viens. Un, pa vidam, viņš kaut ko pajautāja. Neatceros ko atbildēju, bet palēnām viņš ievilka sarunā... Nu tā - starp skūpstiem un glaudeniem pa visu ķermeni.

Viņš stāstīja par sevi un jautāja par mani. Atbildes uzvedināja uz nākošiem jautājumiem utt. Un skūpsti pa vidu. Viņš centās izzondēt arī TOS jautājumus. Nu TOS - par to vai esmu attiecībās, vai gribu būt, kā skatos uz attiecībām, utt. Njā, arī tu redzi uz ko tas velk. Bet no viņa mutes tas izklausījās interesanti. Kā spēlējoties. Ha ha.

Vai nav paradox? Pavisam nesen es te spriedu par to, ka neesmu piemērots attiecībām un, ka man laikam labāk būt vienam, bet tagad cīnos ar jautājumu vai no sexdate var iznākt sakarīgas attiecības vai ar tas ir tikai sex ar kādu, ko tu nesastapsi atkal? Pat, ja tavs sexdate ir interesants - vai tas var būt kas vairāk kā sexdate?

Parasti tu ej uz sexdate, jo negribi sarunas par darbu, grūto ikdienu vai dzīves plāniem. Tu gribi sexu un viss. Tu aizver rāvējslēdzēju un atsveicinies īsi pēc beigšanas un atkal iejūc ikdienas steigā uz ielas starp pārējiem, kas kaut kur dodas.

Mēs drāzāmies atkal. Tikai kādu stundu vēlāk. Stundu, ko pavadījām, laikam, runājoties... Laikam, jo laiks paskrēja ļoti ātri. Un tad man bija jādodas prom.

Kopsavilkums: krietni labs sex. ...un experiments*: Vai sexdate var izvērsties par ko vairāk?

*Pirms devos prom, pieķēru sevi jautājot - Gribi iedzer kafiju kopā kādudien?
- Tu mani aicini uz randiņu?
- (apmulsis) hmmm, NĒ... Tikai kafiju, ja nekas labāks nav ieplānots vīkendā.
- Ok.

...Un tagad man beidzot jāceļas un jāiet mazgāties, jo savādāk es kavēšu visu to kafijas dzeršanu šodien. Bet pa to laiku - kā tu domā - sexdate var izvērsties par attiecībām vai arī sex ir sex un attiecības ir attiecības?




P.S. jauns sexīgais puzle ir nomainīts un tikai 2 dienas palikušas līdz apkopošu labākos no tiem 5 jautājumiem ko tu gribi uzzināt par mani.

2 komentāri:

  1. Var izvērsties... viennozīmīgi.. vai maz ir svarīgi, un kaut kur rakstīts, kā kautkam labam jāsākās??

    AtbildētDzēst
  2. Neliels apdeits experimenta iznākumā ieinteresētajiem: randiņš, kas nebija randiņš, notika visai veiksmīgi... Milkšeika kokteiļa dalīšana (man nācās dalīties, jo viņš, redz, gribēja kakao un beigās izrādījās, ka mans milkšeiks ir tomēr daudz labāks) un pankūka, saruna par šo un to. Mēs esam tik ļoti dažādi - viņš extroverts, kas var runāt par visu un visiem. Lai arī saka, ka trakulīgie studentu gadi aiz muguras - man viņš šķiet tāāāāda uzdrošināšanās un vēlme sevi apliecināt. Ģērbšanās stils, kas ir nu maigi sakot - ne tuvu manējam. ...un gari (iespējams, kopti, bet tik un tā!!!) nagi.

    Redzēsim. Sajūta tāda, ka viņš ir ieinteresēts uz ko vairāk, bet vai es esmu?

    AtbildētDzēst