Ja es filmētu video


Svētdienas ieraxta iespaidots, yūtūbē sameklēju Teenage Dream. Skatos, klausos un priecājos. :) Starp citu - smuks džeks tur viņu pavada.

Zini ko iedomājos: Visiem daudz maz zināms (ja tev nebija, tad, tagad to pastāstu): mūzikas videoklipos dziedoņi izvēlas sev partnerus no modeļu kataloga. Tas foršais džeks ar ko saskrienies dziedot savu dziesmu; tā perfektā blondīne, kas tēlo tavu beibi, kas dziesmā tevi pamet, bet beigās apdomājas un atgriežas; utt. Visi viņi atrasti (nu vairāk vai mazāk) modeļu aģentūru katalogos... Noīrēti attiecīgam "pasākumam" piespēlēt tev. :P

Tad nu man uznāca ātra ideja šodien izveidot savu Top 10 ar puišiem, kas būtu aicināti parādīties manā super trūper populārajā videoklipā kopā ar mani. ...ja man pietiktu skanošā. ...ja viņi būtu ar mieru piedalīties. ...un būtu ar mieru spēlēt pēc mana scenārija. ...nu vismaz puskaili. ...un ne jau visi uz reiz - viens būtu pilnīgi pietiekami baudāmam video. :P

Atliek tik izdomāt sižeta līniju. :D

Te nu viņi ir (daži jau pazīstami, ja esi sekojis kladei, citi atkal jauni):

10tais ir Chad Michael Murray:

Erik Fuhrmann ir mans numurs 9:

Colton Haynes kā 8tais:

Mistiskais Peter H. ir mans numurs 7:

Scott Herman kā numur 6:

Carlos Freire ir ar numuru 5:

Kā 4tais listē ir Moritz Mitterbauer:

3nieku iesāk Jon Kortajarena:

Negodīgi ir likt izvēlēties sarp visiem šiem puišiem, bet visgrūtāk ir izdarīt izvēli (nu vismaz man) starp šiem abiem. Varbūt jātaisa 2 dažādi klipi, lai būtu abiem iespēja... 2jā vietā River Viiperi:

...un jā, Alex Christensen ir mana top izvēle. :)


...laiks dzirdēt tavējos - vismaz Top 5.

P.S. bija ieplānots Top 5, bet nevarēju piespiest sevi atteikties no pāris iespējām... (ja nu pirmie pieci nepiekrīt vai vienkārši nepaceļ trubu).

1 komentārs:

  1. Favorīts no taviem 10 ir tieši 10tais :)un vēl 6.. pie pārējiem nepiebremzēju un neatgriezos ...
    u.

    AtbildētDzēst