Skaistums prasa nežēlīgas mocības


Nu jau kādu laiku esmu nopircis tā saucamo sporta centra abonamentu. Jā, jā, nemaz nerauc degunu - sadomāju, ka man vajag ko darīt un tagad spiežu sevi iet.

Redz, es esmu no tiem tipiem, kas savu mūžu nebija kāju spēris īstā svaru zālē, dažreiz baseinā, un tas ar viss. Kas no tā visa iznācis? Esmu secinājis, ka drausmīgi grūti koncentrēties. :D Tur iet ne tikai tādi, kuriem ko vajadzētu pamatīgi izsvīst vai uzpumpēt, bet arī tādi, kuriem vieta būtu modeļu katalogos. Nu labi, varbūt ne visiem, bet lielai daļai. Pārējie vienkārši smuki acīm pamieloties. ...un viņi nāk tieši tad, kad arī es tur esmu. Un tas visu to padarīšanu nedaudz apgrūtina. ...nu labi, pamatīgi apgrūtina.

Esmu secinājis, ka pamatīga kļūda ir valkāt viegli krītošas sporta bikšeles... Tiešām pamatīga kļūda. It sevišķi, ja tu nevalkā piegulošas apakšbikses un nevari piespiest sevi tikai grīdā stulbi blenzt. :( Taisni vai jāsecina - "tur apakšā" ir papildus smadzenes, kas ir pilnīgi uz savu roku...

Centies atcerēties rēzrēķinu īsti nepalīdz, jo to skaitot, acis tik un tā iet visur tikai ne uz to punktu grīdā, kur vajadzētu koncentrēties. Lieki piebilst, ka pie mazākās pauzes, ir gandrīz neiespējami atcerēties to vietu, kur beidzi to rēzrēķinu skaitīt, lai turpinātu...

Un es pat nepieminēšu dušas... Lai sevi neapkauninātu, man tiešām jābūt extra piesardzīgam...


Ja tu lasi šo un zini kādu tiešām strādājošu padomu, lūdzu nekautrējies padalīties. ...man tiešām noderētu kādi, jo abonaments ta jāizmanto... :P

1 komentārs:

  1. Man laikam to nesaprast! :D :D :D
    Par to, ka sporta zālēs ir daudz puišu, kuri ir tā vērti, lai.. nu ir tā vērti...vismaz vienai reizei :), tas nu tā ir, - savulaik, gana daudz padzīvoju pa sporta zāli gan trenējoties, gan trenējot! - zini, ar laiku pieradīsi! :D
    Pamatā gan visam ir doma ar kādu tu dodies uz zāli! :) Paškontrole un pašdisciplīna (nu vismaz sporta zālē... kas notiek dušas telpā, tas jau cits stāsts.. :D)

    AtbildētDzēst