Tu esi sexīgs...


Šorīt pats sevi pārsteidzu. Nu tādā pārsteidzoši pozitīvā veidā...

Kā jau kautru rītu - birstēju cītīgi savus zobus. Pa galvu maisās visas tās domas par gaidāmo dienu un darbiem, bet tad vienā brīdī, izklaidīgi paceļu galvu un kā parasti ieskatos spogulī man priexā. Bet šoreiz kaut kas notika ne kā citas reizes. Fuck, tu izskaties sexīgs, nodomāju...

Vai pie vainas bija tie out of bed mati, rīta īpašais apgaismojums, mans noskūtais vēders pie kā pamazām pierodu (jup, saņēmos un noskuvu arī tur visu) vai varbūt fakts, ka sāk parādīties manāmi rezultāti tai vingrošanai, ko laiku pa laikam padaru... Nezinu kas tieši vai varbūt visi kopā, bet tai brīdī es pamatīgi apmulsu. Nu tā - aiz izbrīna.

Redz, visu laiku esmu sevi uzskatījis par ne visai izskatīgu, pastīdzējušu pupu pāksti. Citiem sakot, ka esmu izskatīgs, parasti tas tika uztverts ar neticības ideju - yeah, noteikti! Bet šodien tur spogulī pretī raudzījās puisis, ko es nekavējoties būtu ar mieru lenkt un pievērst uzmanību visiem iespējamajiem veidiem. ...ja man būtu tāda iespēja. ...nu mans tips. :P

Vai tu esi kādreiz pieķēris sevi līdzīgā brīdī? Nē, ne jau narcistiskā veidā - es esmu tik smūūūks, tik smuks, bet gan izbrīna pilnā veidā - fuck, jā, es esmu smuks/sexīgs (gandrīz vai - jup, es ar sevi noteikti pārgulētu)!?

2 komentāri:

  1. Hmm varbūt šis ir fakts, ka es meklēju/skatos uz puišiem, kas daļēji ir līdzī man, bet visdrīzāk tas ir atkarīgs no tā, cik esmu gulējis un vai tas nav vakars, jo no rītiem izskatos pēc sprādziena makaronu fabrikā :D

    AtbildētDzēst
  2. mani, savukārt, nedaudz pārsteidz fakts, ka pēdējā laikā daudzi paziņas gan puiši, gan meitenes (chuckle)ņemas man stāstīt, cik es visādīgi izskatīgs esmu tapis :), lai gan neko īpašu sevis uzlabošanai nedaru, tik vien kā parastā, daudz-maz regulārā sportošana!
    par lūkošanos spogulī: tas mani nespēj pārsteigt, vienmēr esmu uzskatījis sevi par samērā ņemamu.. :D

    AtbildētDzēst