3šais


Pavisam nesen aizdomājos par atvērtajām attiecībām, nupat pienākusi reize apdomāt spēlēšanos 3jatā.

Nu visu pēc kārtas. Tā nu sanāca, ka šodien pievienojos gultā 2 visnotaļ jaukiem puikām. Pārim, kas spēlējas kopā. Jautāsi: nu un? Nu it kā jau nekas īpašs - visiem bija tiešām (nu vismaz man no malas skatoties) priex un patika. Tiešām sen nebiju tā drāzies īstenībā. Bet tas, ko es nevaru dabūt no galvas ārā - kas gejiem ir par ideju, ka vajadzīgs 3šais, 4tais vai grupa? Teorētiski es te zaru uz kura pats sēžu tagad zāģēju, jo, ja visi būtu pēc mana prāta, tad neko šitādu es ēst nedabūtu, bet nu visu domu pēc kārtas:

Tu vari man pateikt kāpēc ir nepieciešams 3šais, kur ir 2+1? Vai tas ir nogurums attiecībās? Draugs sexuāli vairs neuzbudina? Gribās kaut ko, ko ar draugu nedarītu? Gribās redzēt no malas kā kāds tavu draugu "paņem priekšā"? Nu kas?

No savām attiecībām (jup, bija man tāds etaps) atceros, ka es vedināju uz 3šā iesaisti, jo draugs vienkārši vairāk neuzbudināja. Īstenībā es pat teiktu, ka 3šais mums sāka parādīties neilgi pirms izšķīrāmies - tātad savā ziņā viņš bija kā tāds katalizators - nu kaut kas neklapē. Bet lai to saprastu, bija vajadzīgs šis 3šais.

...un tad nu man arī tagad ienāca prātā doma par to vai es tur esmu tāpēc, ka viens no viņiem ir pārliecinājis otru par trešā nepieciešamību, ar klusu cerību beidzot atkal dabūt labu sexu?

Vai varbūt mums, gejiem, ir vienkārši lemts nepietikt ar vienu partneri? Vai varbūt es kaut ko esmu palaidis garām?


P.S. Zinu, zinu, dažreiz vieglāk dzīvot būtu, ja es nebūtu kā tāds Nezinītis Mēness ciemā un neuzdotu jautājumus, bet tad tas nebūtu es.

3 komentāri:

  1. Domāju, ka dažādi. Kādam patiešam vairs ar savu nepietiek, bet iespējams, lai kā tas skan, gejiem ar vienu nepietiek.. Nav pareizās atbildes, ir katra paša atbildes, savējās tu jau ieliki rakstā ;)
    u.

    AtbildētDzēst
  2. Jautājums Anonīmajam un ne tikai... kāpēc tikai gejiem ar vienu nepietiek? Hetero trešie nav? Atvērtās attiecības nav? Kreisie nav? Vēl varētu padomāt, ka vīriešu kārtai ar vienu nepietiek... bet ar ko gejs sliktāks par hetero džeku?

    AtbildētDzēst
  3. Kaspar, ir ir. Vienkārši raksts bija par gejiem ;)
    Es nebūt negribēju teikt, ka geji maitas apkārtvazanķi :D
    pats tak esmu uz puikiem traks ;)
    u.

    AtbildētDzēst