Updeits un Googļošana


Tāds jauks rīts sanācis. Saulīte burtiski virsū spīd. Tā vien prasās visu slinkošanu atlikt un vienkārši doties zālītē pagulēt.

Mr. Smukais nozudis - jau vairākas dienas telefons klusē... Toties atkal uzradies tas puisis, kas gribēja tikai pa draugam. Es viņam esot pamatīgi pietrūcis un nu viņš atkal sadūšojies man pateikt - sveiks... Nu uz kurieni tas vilciens te brauc? Man līdzu nākošo pieturu, es izkāpju! :( Tā nevaru sagaidīt nedēļas vidu, kad došos īsā, bet nopelnītā atvaļinājumā... Galvenais neaizmirst sauļošanās krēmu.

Nu jā... Kas vēl? AAAA, man te ziņo, ka Windauboy nolēmis noskaidrot kurš ir interesantākais homo blogs latviešu valodā... Protams, tur ir vairākas iespējas, bet tu jau zini kurš ir labākais, pareizi? :D :D ... ;D

Ar nožēlu secinu, ka nevienam nav pa prātam mana ideja par mums apkārt esošo foršo puišu konkursu... Atstāt man viņu spēkā līdz vasaras vidum cerībā, ka kādam būs vēlme piedalīties? Vai varbūt vienkārši aizmirst ideju par konkursiem vispār? Gribējās uztaisīt ko interesantu, bet tev laikam "interesanti" saistās ar ko citu.

[nedēļas dziesma manā galvā - Gettin over you. ...all the things i know right now, if i only knew back then... is no getting over, no gettin over you...] :D

Visa cita starpā: ja esi ar Googli uz tu, noteikti būsi pamanījis kādu no viņu nesenajām reklāmām, kā šo, piem.:



Nu forši izdomāts, vai ne? Bet vēl labāk ir tās parodijas, kas klejo pa netu. Kaut vai šī:



Arī tu vari izveidot savējo, ja aizčāpo līdz šai lapai un sapildi vajadzīgo. ...man nekas sakarīgs neienāca prātā, bet esmu drošs, tu paniekosies un ko labu izdomāsi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru