Daudz rozā dieniņu... :P


Tev un sev - apsveicu, pirmais gadiņš pievarēts! Jup, arī TEV liels paldies un tortes gabals ar svecīti - arī tu esi krietni piedalījies (komentējot, caur e-pastu vai pat savā blogā mani pieminot un dodot iedvesmu ieraxtiem*).

Nedroši drukājot pirmos ieraxtus es pat iedomāties nevarēju, ka iegūšu pāris jaunus paziņas un tik daudz regulāru sekotāju, kā tas ir tagad. Bet lielākais motivators, kas mani mudina turpināt un neapstāties ieraxtos ir tas progress, ko es redzu geju puišu attieksmē pret būšanu gejam. Un progress ir redzams ne tikai komentu apjomā vai tavā aktivitātē epastā. Nē, ne jau mans nopelns tas ir. Bet man ir tāda maza cerība, ka mana klade ir viena no tām sastāvdaļām, kas tev parāda un pasaka - tu neesi viens, kas gejs.

Labi, iedziļināšanos ideālos pie malas, laiks tostam: Pacelsim savas šampja glāzes (sulas, piena vai kafijas krūzes arī derēs) par šo dzimšanas dienu un daudzām, kas sekos.

Kas būs dāvanās? Kādās dāvanās - neviens man nav ieteicis ko īsti darīt, lai kopīgi nosvinētu (atceries, es jautāju...). Hmmm... Vai 2 jaunas adresītes video izklaidei derēs? Esmu tās uzgājis nejauši un jāatzīstas - iekļauju tās ar prieku - labas... :P Apakšā pielikšu arī linku uz bezreklāmu party radio BysTownLive, kas ir mans iecienītākais (nu, ja nu tev garīgais uz labu party pie sevis). Protams, īpašs puzzle un, un, un...

D

*Liela dzimšanas dienas buča arī Sapnim. Nu ko tur liegties, laiku pa laikam (kad viņš nav uzvilcis lūpu)viņam sanāk labas idejas, kas aizrauj citus un dod iedvesmu ne vienam vien ieraxtam arī te. Peace, Love, Pink power! :P

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru