Randiņš...


Nu jā, vakar atskārtu - man tiešām vajag kādu kā Merelina (sekoju tai meitenei līdzi twiterī un viņa tur izrunājās par randiņu noteikumiem nesen), kas varētu pasviest idejas randiņam un pastāstītu kā uzvesties randiņā... Varbūt tu vari arī ko ieteikt?

Bet visu pēc kārtas (nu man gribās ar kādu to izrunāt, so: shut up and listen!): tas pats puisis ar ko kakao dzēru, tas pats puisis ko uz ielas nobučoju, tas pats puisis, kas piekrita vakar ko kopā sadarīt. Bet kad es pēdējoreiz uz normālu randiņu biju? UUU... Njā... Nu ko - ja es nevaru izdomāt neko oriģinālu, tad nolēmu - pieturēšos vien pie sava dienas plāna un ierosināšu viņam piebiedroties. Riskanti, bet nu ko padarīt, ja nav ideju? Dienas plānā - gājiens uz muzeju. Jauna izstāde, kas manu prātu urda jau kādu nedēļu un ko gribas apskatīt. ...viņš piekrita nevilcinoties.

Tu jau zini kā ar muzejiem ir: nu nav tā vieta, kur baigi čupoties, bet tu esi kopā tik un tā. Nu tā lēnām.

Ko darām tālāk? Laiks ārā pretīgs, ēst vēl negribas... Viņam nav ne mazākās jausmas. ...tātad man atkal jāizlemj. (Dažreiz man šādi cilvēki, kas nevar izlemt, tiešām drausmīgi tracina. ...bet viņa zemās jostas džinsi šoreiz viņu izglāba - nu tik sexīgi tas viss kopā izskatās. Vai varbūt tur dupsis bija tas, kas uzmanību man visu laiku piesaistīja.) Lai nu kā (atgādinu: nu nezinu es ko randiņos pirmajos var un nevar), ierosināju: iepērkam trūkstošās barības un dodamies pie manis vēlās pusdienās vai agrās vakariņās - līdz tiksim pie manis ar barību, būsim arī izsalkuši un viss būs tieši laikā.

Izrādās (sauksim viņu par Mr. Smuko :) ) Mr. Smukais ir veģetārietis. Damn, nodomāju, kad to izdzirdēju. Nu kur vēl tālāk šī pasaule var aizgriezties - man nav ne mazākās jausmas kā un ko ar tiem tipiem darīt. BET tici vai nē: viņš ēd vistu, jo tā nav gaļa, bet mājputns. Hmmm, nodomāju, nu interesanta pieeja - katru dienu tu uzzini ko jaunu. :D Lai nu kā: tātad būs mums vistas pasta.

Neesmu pirmo reizi virtuvē un pasta sanāca laba (nu neesmu te, lai sevi slavētu). ...ar taizemiešu zaļā karija un saldā krējuma mērci - nu vienkārši - jamī. Viņš uzstāja, ka jāpērk arī vīns, jo redz, viņš nevarot neko norīt bez tā... Nu man nekad nevajag papildus mudinājumu lai pirktu vīnu tā kā...

Par vienu lietu gan sabijos vakar: katru reizi kā es tuvojos viņam nedaudz tuvāk kā parasti cilvēki dara - viņš atkāpjas soli atpakaļ. Un tā burtiski visu laiku. Sāku jau domāt - varbūt esmu galīgi greizi ko sadarījis un randiņa vietā viņš šo visu redz tikai kā iespējamo draugu čupošanos. Nu tikai pasaki, ka tevi tas neuztrauktu. Par to domādams, vēl muzejā esot, saņemu drosmi un kāpjot lejā pa kaut kādām kāpnēm, pagriežos un tuvojos viņam, lai noskūpstītu. Muzejs patukšs, clvēki apkārt nav - atgrūdīs, atgrūdīs, bet tad vismaz zināšu. Neatgrūda. Atbildēja.

Kad vēlāk, jau ēdot, uzjautāju vai neesmu ko ne tā sadarījis, kad viņš katru reizi atkāpjas soli, man pietuvojoties, tiešām nespēju apvaldīt ieņirgšanu, kad puisis nedaudz nopietni, bet ar smaidu uz lūpām man stāsta: es gribu būt nākošais premjerministrs un tāpēc negribu lai kāds man kompromātus sataisa!!! :D Hmmm... Njā... :D Laikam es, aizvakar bučojot viņu uz ielas, šo sapni nedaudz pabojāju un tāpēc viņš tagad tāds uzmanīgs kļuvis... :D Nu labi. Atceros kad es lietoju līdzīgu atrunu gadus atpakaļ... Bet par to vēlāk. Un ideja par premjerministru geju man šķiet visai interesanta, lai to palaistu neapspriežot atsevišķi (vēlāk).

Paēdam, piebeidzam vīnu un tagad abi sēžam, nezinot ko īsti darīt tālāk. Šķiet arī viņam nav īsti skaidri noteikumi randiņiem, kas nozīmē - arī viņš tāds apjucis - nav īsti iemesla, lai paliktu ilgāk, bet prom iet arī negribas. Laikam vīna ietekmē saku: ejam uz manu istabu, nav te ko virtuvē sēdēt. Ko mēs tur darīsim? Nūuuu es, iespējams, pacentīšos tevi atkal noskūpstīt, atbildu. (da ko citu uz tādu jautājumu atbildēt, nav man kāršu vai automodelīšu kolekcija, ko izrādīt). Bet tikai noskūpstīt, viņš strikti konkretizē un turpina: Es nedomāju, ka mēs esam gatavi uz ko vairāk. DING DONG - redz, viņš pieļauj iespēju, ka būs kas turpmāk. :)

Neiedziļinoties detaļās: Viņš zin kā skūpstīties... Un tiešām smuks augums puisim, it īpaši, kad pilnīgi kails uz maniem linu palagiem :D Nē, mēs nedarījām neko uz ko viņš nebija gatavs, bet tici vai nē, viņš arī bez tā bija gatavs uz daudz ko.

Ceru, mēs drīz atkal satiksimies viņš vēl piemetināja, kad jau devās uz pieturu gaidīt sabiedrisko.

Tagad tu man pasaki - kur lai iet, ko lai dara nākošajā randiņā? ...ja būs nākošais randiņš. Tik ļoti negribas vienkārši vazāties apkārt bezmērķīgi. Merelin, ja tu te lasi, nekrati galvu šausmās par pieļautajām kļūdām - nu ko padarīt, ja uz randiņiem tik bieži neiet, nākas improvizēt. :P

3 komentāri:

  1. zin, es ar laikam nezinātu.. jo nav tak klišeju kā jārīkojas. tas jau būtu gana stulbi. nez jauka filma kopā uz paklāja, pie veselīgām uzkodām vai vīna. mērķtiecīga pastaiga - ja abi vēlas ko apskatīt.. maybe kāda spēle, kuru spēlējot pavadās vakars un sanāk parunāties.. nu viss, ko darītu ar savu puisi, laikā, kad nenodarbojies ar seksu.. Vai ta nu tik traki, ka ir sekss un pārējā laikā nekas.. bet es te tikai prātoju ;)pajautā viņa idejas, var noderēt :)
    u.

    AtbildētDzēst
  2. Nākamreiz Mr.Smukajam pasaki:

    Es visu rūpīgi apdomāju un, lai nesakompromitētu tavu nākotnes karjeru kā premjerministram, domāju, ka mums vajadzētu atlikušo randiņa daļu (tas ir visu randiņu, jo jūs satikāties pirms 2 min.) pavadīt manā istabā, zem segas. Tā mēs samazināsim risku tev tikt pieķertam līdz minimumam...:):):)
    EGs
    Vēlu veiksmi !

    AtbildētDzēst
  3. Sveiks Daniela j-kngs!
    Atvainojos par vēlo atbildi, agrāk nedzirdēju šo saucienu pēc padoma.
    kamēr pati marinēju randiņu ieteikumu rakstu, tikmēr iesaku Tev Aizbraukt līdz Botāniskajam dārzam (runā, ka pie magnoliju krūma notiekot brīnumu lietas), tāpat ar vilcienu, vīna pudeli aizlaist līdz Vecāķiem (palūrēt, ka puikas spēlē futbolu)untmldz.
    Bet kaut kam citam var iemest aci šeit http://twitter.com/home#/list/merelina/rigas-izklaides

    AtbildētDzēst