Daniels TWITTERo


Būs jau gads apkārt (goš, kā laiks skrien) kopš kāda paziņa man parādīja šo video:












Parādīja, noskatījos, aizmirsu par to. Līdz pagājušajā nedēļā sapratu, ka man ir vajadzīgs kāds veids kā tev dot zināt, ka esmu pārāk slinks, lai ko uzrakstītu jau 3. dienu pēc kārtas vai atgādinātu, piemēram, par nomainīto seksīgo puzli. Tiem, kas brīnās: kāpēc - jā, ir cilvēki, kas seko maniem ieraxtiem regulāri. Un dažreiz man uznāk tā necilvēciskā emocija - žēlums.

Lai nu kā - neceri, ka es tagad to vien darīšu kā twiterošu par sadarīto, puišiem ar kuriem pārgulēju vai to, ko apēdu brokastīs - info par ilgo klusēšanas iemeslu, nomainītu puzli vai kādu tiešām foršu jauno tēmu ir viss, ko pagaidām plānoju tur ieklikšķināt. Īsi un vienkārši.

Lai pierakstītos, tev būs nepieciešams pašam savs twittera konts, bet to var iegūt bez maksas. Ja konts tev jau ir - Pieraksties te!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru