...kur ir mans čupačups?


Vakar sanāca satikties ar vienu čali, kas bija kā uzburts sniegt man baudu orāli... nu vienkārši super pārliecināts, ka viņš ir čempions orālajā kategorijā. Bet sakot īsi - tas bija drausmīgi... Tāpēc lasītāj, laiks parunāt par šo tēmu. Varbūt kādam tas aiztaupīs sāpīgus momentus.

Mums visiem patīk loceklis. Nē, pareizāk būtu teikt - mēs to dievinam. Bez viņa nu nekādi :P Un orālais sex var būt tik baudpilns, ja to izpilda zinoši.

Bet būsim godīgi - dažreiz es pat īsti nesaprotu ko tas puisis tur cenšas darīt? Tā vien gribās, kā saķert viņa galvu ar abām rokām un, pretēji filmās rādītajai ritmiskai un baudpilnai "mutes drāšanai", vienkārši turēt prom no mana locekļa.

Tāpēc nolēmu tev minēt pāris punktus ko nedarīt, kad gribi kādam (nu labi, labi - raxtu ar domu par to, ko puisim nedarīt, kad viņš cenšas sniegt baudu man) sniegt baudu orāli :P Jup, viss ir no mana viedokļa un pieredzes skatoties, tāpēc varbūt tev neaktuāli, bet - hei, dzīve ne vienmēr ir taisnīga:

Sākšu ar vienu no lielākajām problēmām ar ko esmu saskāries: nemokies un necenties iedabūt to visu mantību mutē uzreiz - tas ne tikai ir nepatīkami, bet tava rīstīšanās pat atgrūž. Palēnām, palēnām un gan jau. Tie puiši filmās ir trenējušies ilgi. ...ļoti ilgi. Plus, izmēram te ir nozīme - ja neesi to mēģinājis iepriekš - nemaz necenties kaut kāpēc sev apliecināt ka tu to vari - man piekāst tavus pašapliecināšanās mēģinājumus - es gribu baudu un šādi tu to man nesniedz.

Un katrs, kas jebkad ir kādam sūkājis zinās, ka siekalu lietošana ir viens no svarīgākajiem priekšnoteikumiem baudai šai procesā... Tāpat kā lubrikants sexā, arī siekalas te ir tikai labākam iznākumam, it īpaši Viņa galviņai, kas ir tik jūtīga (...nu vismaz manā gadījumā).

Zobi - ne velti to sauc par sūkāšanu - sūkājot savu čupačupu tu nelieto zobus, tad ar ko šī sūkāšana būtu citādāka? Tas tiešām ir sāpīgi, ja tu nedomā līdzi...

Krampji žoklī un pamatīgs piekusums ir parādības, kas gadās bieži, kad sūkā vienā un tai pat veidā un ritmā ilgāku laiku, es to saprotu un tev vajadzētu arī. Tā vietā, lai nedaudz pasūkātu un tad, sūdzoties par noguruma sajūtu, aizmirstu par šo baudu, tu vari likt lietā mēli, lūpas un pirkstus lai palīdzētu baudu paildzināt dažādos veidos... un tici man - ar mēli tu vari likt puisim sekot sev pavadā, jo sūkāšana ir viens veids, bet ar mēli tu vari izdarīt tādas lietas... :P

Ir vesels bars puišu, kuriem patīk, ja partneris beidz mutē... Nu tā tas ir un lai miers ir ar viņiem. ...vien jāatzīst, ka mans loceklis ir jūtīgs un, ja tu nepareizi ar to apejies (vai laikus neapstājies) - cerētās ekstāzes vietā būs pamatīgas sāpes.

Un jā - neplēs ādu! Ir puiši, kas apķeras loceklim ar visu plaukstu un tad, sūkājot galviņu, it kā arī "dračī" locekļa pamatni. Diemžēl lielai daļai laikam šķiet, ka nesaskaņotas rokas un mutes kustības šajā gadījumā ir baudpilns pasākums... Man tevi jāapbēdina - nav gan. Domā līdzi!

Tā, tas ir tas, ko atceros tagad uz šo brīdi - droši vien ka ir vēl kas un tu to vari papildināt komentos.

Un tici man - smiešanās par banānu vai garu stikleni ir nevietā, ja tu tiešām gribi sniegt savam partnerim baudu orāli.





Tieši tā: tagad tava kārta!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru