1 no 10 000


Šodien sajutos īpašs. Tikai nevaru izlemt - priecāties par to vai raudāt?

Lieta sekojoša: veicot pilno testēšanaos (nu pret visiem STI briesmoņiem) dakteris man jautā vai man ir pote pret hepatītiem? Neatceros vairs tieši kāda alfabēta sākuma burta tas hepatīts, kuram tā pote nepieciešama ir, bet ne par to stāsts. Stāsts ir par to, ka man tā pote nav (vai vismaz asins analīzes neuzrādot noturību pret to slimību) un slimība esot nopietna mūsdienās, cilvēki varot pat nenojaust, līdz... ...un iegūt tādu var arī seksā. Plus, mums tagad ir akcija: potējam par brīvu... Nu puisis centās mani apgaismot gandrīz vai ar misijas apziņu.

Ko tur vilkt garumā - ja par brīvu un vajag to poti - lai iet! Dabūju es savu 1mo poti un eju mājās priecīgs - nebūs iespēju tam hepatītam ar mani. 2 atlikušās potes vēl priekšā, lai to imunitāti nostiprinātu. Tieku brīdināts - kādam ir nelielas blaknes - tur neliels drudzis, roka tirpst utt., bet nekas nopietns. Kā jau protams - dabūju savu nelielo drudzi (protams tieši pa vīkendu, kad ieplānots doties lielos darbos), bet tiešām nekas nopietns - pirmdien jau esmu atkal uz strīpas.

Pēc nedēļām divām, dodos pēc otras. Jā, man neliels drudzis bija. ĀAAA, nu jā, tas labi - laba aizsardzības sistēma ķermenim, jo tā pote jau satur nelielu devu vīrusa un tātad ķermenis cīnījās nedaudz pretī. Bet tas labi.

Nu ja labi, tad labi. Dodiet man to otru poti un miers. Dabūju es tagad savu devu un dodos mājās. ...sākās caureja. ...un vēders sāp. ...gāzes. Neko baigi, bet sajūta nepatīkama un diskomforts. Traucē manai seksa dzīvei. :( ...bet varbūt nav saistīti un tas viss man jo ieēdu ko nelabu?

Tieku galā ar savu caureju un pēc 2 nedēļām esmu klāt pēc 3šās (beidzamās) potes. Stāstu tagad māsiņai, ka nu lieta tāda: bija caureja. ...un vēders sāpēja. ...un tieši ap to laiku, kad dabūju poti. Tas tā normāli? Tante nedaudz apmulsa. Nav gan dzirdēts par tādu blakus parādību. Vai bija sliktāk kā toreiz ar to nelielo drudzi? (Ej nu tu cilvēks tagad salīdzini - drudzis vienā svaru kausā un caureja ar sāpošu vēderu otrā! Hmmmmm) Zini ko, es aiziešu parunāt ar dakteri un noskaidrošu ko darīt.

Paiet labas 10 minūtes, kuru laikā esmu izpētījis sieviešu reproduktīvās sistēmas attēliem bagātu plakātu pie sienas (vīriešu nebija) un jau sāku apsvērt iespēju pieķerties kādam no bukletiem uz galda...

Esot labi un mēs varam potēt to trešo reizi, ja pats vēlos (it kā man ir liela izvēle - visas šīs mokas un nekāda rezultāta - nē paldies!). Atradām: zāļu aprakstā minēts, ka 1am no 10 000 gadījumu (tieši tā arī uzraxtīts) var būt caureja, sāpošs vēders un vemšana. Tam pašam 1 nabagam var būt arī nieru mazspēja, locītavu iekaisums un citas drausmu bailes. Bet tas neietekmē pašu poti un noturība pret to hepatītu man būšot. Vienkārši ķermenis izrāda aktivitāti...

Tad nu es tagad nevaru īsti saprast: priecāties, ka man tomēr būs tā noturība pret to maitu hepatītu un es neesmu tas viens nabags no 100 000 gadījumu, kam iespējams vēl lielākas šaizes, kā tam vienam no 10 000 gadījumu (ar to sāpošo vēderu un vemšanu) vai būt atkal neizpratnē par to - kāpēc es??? Nevārēja tas notikt ar kādu Juri vai Annu, kurai arī nav tā pote? Netaisnībakā nekā!

Bet varbūt - Im special? ...ha ha

2 komentāri:

  1. iedomājies, viens no 10 000. Priecājies būtu :) neba gadu bija slikti :)

    AtbildētDzēst
  2. bez nierēm vai bez aknām... kas labāk?

    AtbildētDzēst