September is the January in fashion

Ja tev patika Devil Wears Prada (un kuram gan nepatika?), tad The September Issue ir nākošā must see (noteikti jāredz) listē. Īstā Anna Wintour (Vogue galvenā redaktore), īstais Vogue, īstie dizaineri, īstais žurnāls, kas jāsagatavo un jāizdod laikus. Un tas viss - īstā filmā.

Nu beidz, tikai nesaki, ka tevi tas neinteresē. Kāda viņa ir īstenībā? Vai dizaineri tiešām cieš no viņas kritikas? Vai kāds tiešām liek knopkas uz viņas krēsla? utt.

Kāpēc tieši septembra žurnāls? Kā saka viena no "aktrisēm": September is the January in fashion" (septembris ir modes pasaules janvāris). Tātad - ja tu neesi tur, tu neesi vispār. Un tāpēc septembra izdevums ir kā pamatīga telefongrāmata. Telefonrāmata, kura nosaka toni un parāda to, kas ir kas modes pasaulē.



Labi, lai arī tas ir pamatīgi labs reklāmas triks (filmas budžetam aizugurē stāv kompānija, kas izdod Vogue), lai pievērstu lasītāju uzmanību šim svarīgajam numuram mūsdienu ekonomiskajā situācijā, es esmu priecīgs uzķerties uz šī āķa. Pieļauju, ka līdz mūsu lielajiem ekrāniem nemaz nenonāks, bet gan jau parādīsies netā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru