RE: Žēlsirdīgās māsas


Kāds man prieks dzirdēt, ka mūsu starpā vēl ir žēlsirdīgās māsas, kas gatavas palīdzēt apjukušām dvēselēm un uzņemas šo smago pienākumu: iepazīstināt ar mūsu vienīgo, īsto, visuvareno pielūgsmes objektu - cita puiša krāniņu. Patīk tev to atzīt vai nē, bet tā ir mūsu reliģija, kas liek asinīm straujāk ritēt un siekalām tecēt. Lai nu kā - visa mana cieņa šīm bērnudārza audzinātājām. Grūts darbs, bet kā ar visiem tiem grūtajiem: kādam tas ir jādara, lai mēs pārējie varam izbaudīt saldos augļus. ha ha. (raksta tēmas iesākums rodams te)

Pēc šī ievada jau esi sapratis - jā, es nepiederu pie audzinātājām. Been there, done that! Pamēģināju, neiepatikās. Sapratu - man labāk saskan ar puišiem, kas jau zin ko grib un ir "ielausti".

Kāpēc? Godīgi sakot - man patīk labs sex, bet labs sex sanāk tikai ar tādu, kurš kaut aptuveni zin ko un kā. Un papildus tam es neesmu no tiem, kas dievina nevainīgus dupšus cerībā izjust papildus baudu no to pieredzes trūkuma (lasi: šauruma). Būsim godīgi - ir puiši, kam patīk apzināties, ka viņš kādam ir bijis pirmais un kuri krāj šīs atmiņas gluži vai kā iegūtas balvas savā atmiņu plauktā. Bet, diemžēl, es nepiederu tiem un pagaidām nevēlos apsvērt profesijas maiņu. Āmen.

P.S. X-tūbē ir pat viens pāris, kas pamatīgi profilējas jaunu puišu "ielaušanā" un izskatās, ka viņiem ir baigā piekrišana. Bet tas tikai tā - :D uzskatam.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru