Mr. Perfektais =? Mr. Iedomātais


Tagad piedod manu valodu, bet WHAT THE F*** IS WRONG WITH ME???? Ir čalis. Sakarīgs čalis. Interesants čalis. Izskatīgs čalis. Foršs kā gultā, tā arī ārpus gultas. Un skaidri jūtams: viņš ir ar mieru uz ko vairāk. ...bet jo vairāk par to domāju, jo vairāk man šķiet, ka negribas neko vairāk kā tikai sexu ar viņu.

Dzīve ir savāda padarīšana - visu laiku tev kaut kur dziļi, dziļi iekšā mājo tā ideja un vēlme atrast kādu ar ko kopā palikt un, nu jā: viss tas, kas ar to saistīts... Gribās kādu, kas tevi gribētu un gribētu pavadīt laiku ar tevi arī ne tikai gultā. Bet tad, kad tāds parādās - izrādās, ka tev vairāk svarīga ir ideja par Mr. Perfekto. Nagi par garu, varbūt nedaudz par apaļīgu un vai man tiešām varētu patikt šitāds eksemplārs sev pie sāniem, utt.

No vienas puses skatoties - bez sava Mr. Perfektā nu nekādi neiztikt. Ir jābūt savam standartam. Savai cenai. Nu bez tā nevar. Savādāk kas gan par parpalu tu esi, pareizi? Bet ko darīt, ja nu tas Mr. Perfektais palēnām pārtop par Mr. Iedomāto, kad katru puisi, ko es satikšu, automātiski pielīdzināšu savam Mr. Iedomātajam, meklējot viņā kādus trūkumus un nepilnības, lai to izmantotu kā ieganstu nepalikšanai kopā? Varbūt ir jāspēj dažreiz tā latiņa palikt zemāk un, ja jūti, ka ir kāds, kas grib censties to pārlēkt, ar kritisku aci paskatīties uz pārāk augstiem standartiem, ko esi noteicis? Zināmās robežās protams...

Vai varbūt es esmu tas izmisušais? Ej nu sazini tagad...

4 komentāri:

  1. Daniel, tevi izglābs tikai psihoterapeits (cerams, ka gejs, un pēc izskata ideāls) :):):)
    EGs

    AtbildētDzēst
  2. Nu nez nez :) man tieši pretēji liekas, ka būvēt perfektā tēlu nav labākais variants. Ok, man ir iezīmes, kas ir svarīgas. Bet ne līdz pēdējam sīkumam. Citādi var vien sēdēt ar savu iedomāto tēlu un pārējos vienkārši atšūt ;)

    AtbildētDzēst
  3. Taisni vai jāsāk cenzēt visu ko es saku, lai pēc tam nav jāpārraxta (kaunoties par savu superātro domu maiņu) - gandrīz tikko kā pabeidzu šo ieraxtu, saņēmu ziņu telefonā, ar aicinājumu satikties. Puisis ar ko jau kādu laiku apmaināmies īsziņām, bet ko nebiju saticis iepriekš un ko tikai neta bildēs biju redzējis. Garlaikojoties viņš un vai es negribu piebiedroties... Nu protams, ka es gribu. Un laiks man arī ir.

    Tici vai nē: izrādās - es esmu atradis savu Mr. Perfekto. Visi ķekši atbilst. Nu pilnīgi visi. ...un gultā arī ir superīgs. Vienīgais jautājums, kas neatbildēts: vai arī viņam domas par mani būs bijušas līdzīgas? Devu skaidru mājienu (nu cik nu man skaidri sanāca, cenšoties arī neizskatīties kā izmisis zirgs) un tagad tikai jāgaida viņa gājiens... Taisni vai nespēju noticēt kā viss šodien sanāca...

    AtbildētDzēst
  4. Ar vienu roku vāru soļanku ar otro rakstu! :D Mr. Ideālais? Kādu laiciņu senā pagātnē domāju, ka tāds ir (pat domājos tādu esam atradis), bet laiks (iespējams) visu salika pa plauktiņiem! - ideālāka par mani nav! :D ...bet nopietni: pilnīgu Perfekto neatrast, sevišķi padzīvojot kā "kaut ko vairāk kā tikai sekss"! :)

    AtbildētDzēst