Atvērtas attiecības...


Aizvakar vai dienu pirms tam sanāca satikties ar vienu čali. Puisis foršs, enerģisks un izdomas bagāts. Ko vēl citu gadījuma sakaram gultā vajag, pareizi? Viss čiki briki. Jau atkal ģērbjamies, lai katrs dotos uz savu pusi un pa vidu tam iestarpinām pāris pieklājības tipa teikumus par un ap laiku, to cik bieži kur ko sanāk darīt, kas un kur redzēts - nu tu jau zini kā tas dažreiz notiek - tēmas par visu un neko tai pat laikā.

Laikam sāku stāstīt par kādu no veikaliem, ko nesen staigājoties atklāju vai nu ko tamlīdzīgu un viņš: "O, būs jāpastāsta manam puisim - viņš kā uzburts uz tāda tipa veikaliem."

Tai brīdī man dziesma iestrēga (atkal jau viens no Ally McBeal momentiem): "Tavs puisis?" - "Jā. Mums ir atvērtās attiecības" (laikam no open relationship pa tiešo tulkojot). "Ohh, okei..." Tā arī tā saruna beidzās. Bet galvā doma nosēdās.

Kas ellē ratā izvēlas atvērtās attiecības???!!! Labi, es neesmu tik ļoti pieredzējis attiecību jomā, lai tagad uzdotu sevi par attiecību guru, BET vai atvērtās attiecības nav sava veida mirgojošs trauksmes signāls attiecību apraxtā. Jeb citiem vārdiem: Hei, šis ir mans partneris Juris un mums ir atvērtās attiecības, kas tulkojams pavisam vienkārši - mēs dzīvojam kopā, jo tā ir izdevīgi un esam pieraduši viens pie otra, bet drāžamies ar citiem, jo partneris vienkārši vairs nu nemaz neuzbudina.

Es pieļauju, ka tagad visi tie, kas ir atvērtajās attiecībās man oponēs, minot dažnedažādus ieganstus un izskaidrojumus, bet nu neticas, ka tie spēs attaisnot, manuprāt, skaidri pausto ideju par partneru mīkstmiesību un nevēlēšanos skatīties acīs patiesībai un dzīvot vienkārši izdevīgāko dzīvi...

...bet varbūt tur ir kas vairāk, ko es tagad neredzu?

1 komentārs:

  1. ļoti smieklīgi, jo tagad nolēmu iegūglēt kaut ko par brīvajām attiecībām, jo interesē kā tas strādā. un fonā skatos alliju!


    Esmu attiecībās, un nav tā, ka tas otrs vairs neuzbudina, dažreiz vienkārši gribas kaut ko citādāku. Varbūt man vienkārši pietrūkst gay draugi, un es mēģinot tādus iegūt zinu tikai vienu paņēmienu, kas iet caur gultu. Un tas strādā, nesaku, ka tā ir labāk, bet tā nu tas ir. Partneris ir informēts, bet es neteiktu, ka mums ir open relationship.

    AtbildētDzēst