Gatavošanās


Hei,
Dzimšanas diena ir svarīgs notikums. ...pat ja tu tā neuzskati - tici man - tas ir svarīgs. Un 8. maijā šai ieraxtu kladei ir sava pirmā dzimšanas diena. Jup, būs pagājis vesels gads kopš veicu pirmo ieraxtu. Un lai to atzīmētu man gribās izdarīt ko interesantu. ...nu kaut ko ko nedara katru dienu. ...un kas būtu dzimšanas dienas vērts. ...un pietiekami interesants arī tev.

Bet man nav ideju ko īsti... :(

Tā, kā ir vēl pavisam nedaudz laika, iedomājos uzjautāt tev. Tu esi sekojis līdzi maniem piedzīvojumiem un ikdienai jau kādu laiku, tu esi ik pa laikam komentējis vai atmeilojis man savas pārdomas un jautājumus, un tas nozīmē - arī tev šī dzimšanas diena ir tik pat nozīmīga kā man. Tātad - kā tev šķiet, kas būtu dzimšanas dienas vērts?

Dod ziņu!

P.S. kamēr domā, esmu nomainījis sexīgo puzli :P smuki siekalains šoreiz sanāca

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru