Meksikāņu seriāla epizode manā dzīvē


Ups.... Nu jā... Labi, lieta sekojoša, kā lai pasaka puisim, ka laikam tomēr nekas nesanāks? Nē, nevis tikai LAIKAM, bet skaidri zinu - nu nesanāks!

Atceries to čali, ko pieminēju? Jup, to pašu, kas ir tas sakarīgais, izskatīgais un prot uzvesties gan gultā, gan arī ārpus tās, bet pret kuru man kaut kas neštimmē? (lasi ieraxtu te) Aizvakar pavadīju pie viņa nakti. ...un pārliecinājos, ka tas nebija pareizs lēmums. ...bet tu jau zini kā ir, kad dažreiz tas tur apakšā ir pārņēmis varu pār prātu (vai varbūt iekšā atdzīvojās ideja, par - a ja nu varbūt?), bet nu sanāca tā, ka tagad domāju - pieļāvu kļūdu paliekot to nakti. ...un papildus tam visam (it kā jau nepietiktu drāmas) nespēju izdzēst no galvas to Mr. Perfekto par ko minēju komentā tam pašam ieraxtam...

Lai nu kā - tonakt skaidri sapratu, nu neštimēs mums. Viss, ko vēlas viņš ir sexs. Regulārs un kaislīgs, bet tikai sexs.

Taisni vai pats tagad nespēju noticēt tam, kas man galvā notiek. Vēl pirms nedēļas es nevarētu iedomāties labāku iespēju, bet nu man pēkšņi vajag ko vairāk. Aaaaaahhhh!!! Bet nu labi, iekšējā sajūta jau teica - nav, nav īstais.


Atkāpei: Mr. Perfektais attextoja, ka vakar devies 2 nedēļu atvaļinājumā. ...bet piemetināja: "...pagaidam līdz atgriežos un tad redzēs kā viss izvērtīsies." (!) :D Vismaz tas nav skaidrs NĒ - EJ BEKOT! ...cerams, ka šīs 2 nedēļas paies ātri un es nenogaidīšos zils neziņā.


Un, pat ja ar to visu nepietiek (jā, nu arī es sajutos kā Meksikāņu ziepenē) - darbā nu iet galīgi un pilnīgi greizi. Puisis, kas tika paņemts kā aizvietotāj-darbaspēks (uz laiku kamēr mums tāds neliels kvalificēta darbaspēka akūts trūkums un visu obligātie atvaļinājumi, kas nu bija/ir jāizņem) un ar ko man ir kopējas apmēram 4as no 5ām maiņām, izrādās ir gejs. Pavisam īsts gejs. Nē, ne jau camp tips, ko var pat ar neapbruņotu aci pamanīt - no malas skatoties nekas īpašs - parasts čalis: apmēram 27gadi, paīss, nedaudz apvēlies, īsi noskūti mati, apaļš ģīmis, pāris dienu bārdiņa un ūsiņas (!) utt. Un tici vai nē - es esmu uz viņa radara uzkāpis. (Protams, pilnīgi neapzināti, jo viņš nu ir krietni tālu no mana tipa un tu jau zini, ka mans paša radars ir saplēsts un nestrādā, tātad es varu te uz jebkura radara sakāpties, bet pats to īsti nesapratīšu līdz attapšos kā te...). Lai nu kā - tas maita ir sācis flirtēt. Pa īstam. Visi tie draudzīgi papliķējieni pa plecu, divdomīgie mājieni komentos, ko izsaka un komplimenti... AAAAAAAA!!!! Nu kāpēc tam visam jānotiek tieši tagad??? Tā vien nevaru sagaidīt līdz tiksim no viņa vaļā. ...bet skatījos listē: viņš parādās maiņu plānojumā vismaz nākošajās 2 nedēļas. Nu tiešām jauki. :(

2 komentāri:

  1. ...bet es tak teicu! Precīzāk: Ja tev šķiet viss OK utjpr., nekad nezini un visticamāk (lielākoties) neuzzināsi kā ir ar to potenciālo Mr..! (ja, protams, neesi pārāk kautrīgs, lai to visu uzreiz noskaidrotu)
    ... lai gan stulbi būtu arī visu laiku būt "piesardzīgam". Jo iepazīstamies ar cilvēkiem (potenciālajiem) ne jau ar domu, ka tas tomēr nebūs "īstais" - tad zūd dzīves garša.. :)

    AtbildētDzēst
  2. Tu esi tāda PRINCESE :):):):):):):):):)
    EGs

    AtbildētDzēst