Viņi tiešām eksistē!

Jau kādu laiku atpakaļ visos ievērojamos ziņu kanālos (kas nekaunas pieskarties varavīksnes tēmām) parādījās biseksuāļus BEIDZOT atzīstoša ziņa: jaunākie pētījumi pierāda, ka tādi tiešām eksistē!



Būdams viens no tiem, kurš bi puišus, ar smaidu uz lūpām, sauca par gejiem, kas vienkārši, centās iegūt labāku sabiedrības atbalstu - esot kaut kur pa vidu, nepievērsu šai ziņai pārāk lielu uzmanību - ar domu: ...nu labi! Bet nedēļu pēc nedēļas tā kaut kur gruzdēja man galvas dziļumā un nu beidzot saņēmos - laikam ir laiks, kad arī es savu attieksmi pret viņiem sāku mainīt: varbūt dažiem no viņiem tiešām "saceļas" pret abiem dzimumiem. :P

Vairāk par veikto pētījumu un tā sekām izlasīsi šeit. Mans vienīgais jautājums: cik daudzi no tiem, kas sevi zīmē zem BI ir tiešām patiesi Bi un cik - jau minētie - bailīgie?

2 komentāri:

  1. Es kādu laiku sevi uzskatīju par bi, bet tomēr ātri pārdomāju... ja esmu gejs, esmu.

    AtbildētDzēst
  2. Man jau liekas, ka tas ir tikai uz laiku, citam izlgāk citam ātrāk :p

    AtbildētDzēst