Mūzika manās ausīs


Nopietns sauciens pēc palīdzības. ...varbūt kāds no jums, kas te iemaldās, var dot padomu.

Runa ir par manu mūzikas kolekciju telefonā... Jup, tā ir novecojusi un lai arī Lady Gaga un Adele no modes tik ātri neizies, ir laiks, kad arī tie toņi jau sāk apnikt un tracināt. Pat Katy Perry, Rihannai, Instrumentiem un Madonnai ir savs noilguma laiks. ...bet arī radio reklāmas ausīs griežas - nu nav tas ilglaicīgs risinājums.

Nu jā. Nejautā stilus, vai izpildītājus - iesaki, ko klausies tagad tu vai kādu no linkiem, kur pats gūsti ierosmi.

Lūūūūdzu. :)


8 komentāri:

  1. Cher man neapnīk nekad:) Bet re mans last.fm konts: http://www.last.fm/user/Toornis

    AtbildētDzēst
  2. tā kā es klausos gandrīz visa veida mūziku, tad mans telefons ir piepildīts ar visdažādāko! Tie paši labākie man ik pa laikam atkal kļūst aktuāli.

    Within Temptation
    Patrick Bruel
    VNV Nation
    Carpark North
    Kosheen
    Григорий Лепс
    Lunascape
    Madder Mortem
    TIAMAT
    Emilie Simon
    Meat Loaf .... un, protams, mani vislielākie favorīti Arch Enemy

    ..vēl jau arī klasiskā mūzika.. :D tāda man arī telefonā uzglabājas!
    ja kādreiz sanāk laika un uz dullo iejūuuutubē, var atrast visādas pārsteidzoši labas lietas mūzikas jomā!

    AtbildētDzēst
  3. Es arī ik palaikam pāreju uz klasisko mūziku un cenšos izglītoties arī šajā lauciņā, lai nu slavenākos klasikas darbus un autorus zinātu atpazīt. Patiesībā, šāda veida mūzika var būt kaut kas ļoti saviļņojošs. Mans viens no pēdējiem atradumiem ir džezists, kurš klasiku spēlē džezā, šeit daži linki http://www.youtube.com/watch?v=3N-wfsxEhl8


    http://www.youtube.com/watch?v=-Kx39rH-QHk&playnext=1&list=PL0574C8269129A16A

    AtbildētDzēst
  4. trackitdown.net

    AtbildētDzēst
  5. Man šobrīd topā:
    - Amy Macdonald;
    - Rihanna;
    - Nelly Furtado;
    - LOWE;
    - Valrvan;
    - Muse

    Arī man patīk klasiskā, sevišķi renesanses mūzika :)

    AtbildētDzēst
  6. Pavisam nesen atklāju igaunieti, kura gan dzīvo losandželosā Kerli. Laba mūzika.
    nu, rutracker.org ir laba lieta...

    AtbildētDzēst
  7. Apskatījos savu iTunes 100 populārākas dziesmas (lai būtu līdz glam objektīvam), un re kas sanācis:

    Antony and the Johnsons
    Pink Martini
    Nina Zilli
    Paris Combo
    Mina
    Musica Nuda
    Omara Portuondo
    Ирина Богушевская

    tie ir izpildītāji, kurus klausos pilnīgi neselektīvi, jo patīk vairāk vai mazāk visi albumi un visas dziesmas.

    Bet ir viena dziesma, ko spriežot pēc iTunes, esmu pēdēja mēneša laikā noklausījies 205 reizes :D atļaušos pat ielikt linku:
    http://www.youtube.com/watch?v=V4wHMORwlHY&hd=1

    AtbildētDzēst
  8. Within Temptation
    Emilie Autumn
    Cradle of Filth
    Avenged Sevenfold
    Combichrist
    Yade
    Muse
    Skyforger
    Metallica
    Gustavo
    Ozzy Osbourne
    Alice Cooper
    AC/DC
    Led Zeppelin
    un daudzas citas...liidziigas :D

    AtbildētDzēst