Bezmērķīgi blenžu griestos


Vakarnakt gulēju gultā un stulbi blenzu griestos. Austiņās drillējās Markus Riva ar savu Quiz un tam visam pa virsu - nespēju pateikt nē šokolādes tāfelītei. Pienācis kārtējais cikls, kad gribās ko nomainīt esošajā dzīvē, bet roka neceļas neko darīt. Gribās kādu krustmāti feju, kas to ķirbi par karieti un pāris peles par staltajiem zirgiem pārvērš.

Profesionālā jomā viss notiksies pats no sevis, tur nepieciešams tikai nedaudz laiks un pacietība. Personīgajā daļā gan tas skats nav tik cerīgs. Saņēmu ziņu, ka konditorpuika, izrādās, esot nopietnās attiecībās jau gandrīz gadu, un papildus tam - izdomājis aiziet no tās vietas, kur dodos testa/izlūk-dienā. Tā nu tam stāstam laikam ir punkts pieliekams. Nu labi.

Aizvakar pavadīju nakti kopā ar puisi, ko iepazinu netā. Čatojām jau kādu mēnesi, bet nekad nesanāca laiks saskrieties. Teikšu godīgi - tiešām biju piemirsis kā ir ar kādu aiziet uz normālu randiņu tradicionālā veidā. Tā kopā gulēšana gan sanāca tā nedaudz neplānota, bet kurš tās lietas plāno (jā, jā, jā - izrādās, es guļu jau pirmajā randiņā, nu mauka, zinu :P bet novelšu visu vainu uz tiem sidriem)? Dīvaina sajūta - pamosties ar siltu ķermeni blakus, kurš guļot apskāvis tevi vai kuru apskauj tu. ...nedaudz neērti nobučojot uz atvadām no rīta, izmetu - atsūti īsziņu. Viņš atsūtīja arī. Rīt mums abiem ir brīvdiena... Bet galvā maisās doma - vai viņš ir tiešām tas, ar kuru gribu satikties vēlreiz?

Tam visam pa virsu atkal pie horizonta uzradies mans dakteris. Oh, jā, laikam neesmu par viņu neko stāstījis. Bija puisis, ar kuru paseksojām krietni regulāri. No sākuma tikai paseksojām, bet beigās sanāca seksiņš ar īsziņu saraxti pa vidu. Krietni inteliģents puika, bet stabili stāv pie zemes. Laikam nedaudz tā arī satuvinājāmies. Tad - kaut kādu notikumu dēļ viņš nozuda pilnīgi ar galiem. Pavisam pēkšņi un bez papildus izskaidrojumiem. Līdz vakardienai... Aicina uz kafiju. Un nepārstāj atgādināt par sexu, kas mums bija.

...bet tev gribās ko vairāk par pliku sexu. Jup, laikam atkal tas brīdis, kad sex viens pats vairs nekārdina. Bet vai kādam no viņiem gribās arī ko vairāk? Laikam tikai laiks to rādīs. Laiks, laiks, laiks... bet gribās jau tagad un te.

Starp citu - Markus, vai tu nāktu ar mani uz randiņu?

8 komentāri:

  1. Krustmātei Windauboy ir konkurente parādījusies - krustmāte feja :-P
    Nu, nu!
    Starp citu - Daniēl, vai tu nāktu ar mani uz randiņu ;-)

    AtbildētDzēst
  2. Paldies par uzaicinājumu, krustmāt, bet mana atbilde ir nē.

    AtbildētDzēst
  3. :D :D :D :D tāds aplauziens Windauboy :D skarbi :D un kuram gan patīk Markus!

    AtbildētDzēst
  4. Nu labi Daniēls negrib, bet varbūt kāds no šī bloga lasītājiem vēlas aiziet ar Windauboy uz randiņu? ;-)

    AtbildētDzēst
  5. Markus Riva? Seriously? phe...

    AtbildētDzēst
  6. Hei, vai man atkal jāpiemin par to gaumes trūkumu? Pietiks te savu netoleranci izrādīt. :P

    Nu neesmu es viņu dzīvē saticis un varbūt viņš arī ir kārtīgs lūznis, bet no tā ko esmu sagrābstījis pa ausu galam - man patīk kā viņš izskatās un lai arī tas akcents ir draqusmīgs - tām pāris dziesmām ir sava ideja apakšā, so... Tikai lādzīgi sanāk, ka es būtu ar mieru uz vienu randiņu ar viņu aiziet. Tas arī viss.

    AtbildētDzēst
  7. Tā nav netolerances izrādīšana. Viņa izskatam nav ne vainas, un uz randiņu varbūt arī varētu aiziet. Man vienkārši nepatīk viņa mūzika, as simple as that!

    AtbildētDzēst
  8. vienmēr sajūsminājusi puisīšu vēlme "pēc kaut kā vairāk kā tikai sekss"! nē-nu, ir jau glauni un smuki, un pūkaini, tiešām! ..es ar lielākiem vai mazākiem laika intervāliem ieskrienu palasīt varavīkšņotos zēnu blogus un nav tādu, kur šī doma nepavīdētu...
    ...diemžēl ar to sajūtu, "ka ir" arī ir savdabīgi - viss ir mainīgs (tāda kā personiska pieredze)

    AtbildētDzēst