Iebīdam Evitu?


Ābolu pīrāgs nupat, nupat iebīdīts krāsnī un ir brīdis laika, lai uzkilkšķinātu ieraxtu, kuru jau kādu laiku maļu galvā. Jup, runa ir par vēlēšanām, kas nenovēršami tuvojas.

Atzīšos godīgi - biju iecerējis raxtīt par galīgo apātiju un pilnīgu vēlēšanu ignorēšanu, kas kārtīgam pilsonim, ir pilnīgi nepieļaujama rīcība (bet tad atkal - kopš kura laika gejs tiek uzskatīts par kārtīgu pilsoni?), bet manu viedokli pozitīvā gaismā izmainīja epasts, ko atradu savā pasta kastītē šorīt. Jup, nedēļas sākumā Daniēls (un tagad es raxtu no 3šās personas skatu punkta, jo vienkārši tā skan labāk) pašiverēja pa CVK mājaslapu un uzdūrās kaut kam negaidīti interesantam.


Izrādās - Pēdējā Partija (manai ausij pilnīgi jauns, bet realitātē laikam jau kādu laiku klusi pastāvošs veidojums) Rīgā kā pirmo kandidātu ir ielikusi Evitu Gošu. Jeb pareizāk gan laikam būtu teikt - E.G. ir piekritusi būt Rīgas listes lokomotīve. Jup, tā pati E.G., kas Mozaīkas valdē un tā pati, kas ar varavīksni sirdī.

Mana šiverēšana pa CVK mājaslapu beidzās ar neveiklu epastu Pēdējai Partijai, ar cerību atrast savu, šo vēlēšanu, mesiju. Nu būsim atklāti - esmu es latvietis tipiskais, kurš katrās jaunās vēlēšanās ir kā pilnīgi jaundzimis bērns, neatceroties neko no par iepriekšējiem gadiem un atvērtu muti skatās priekšvēlēšanu kampaņās, cerībā, ka savu balsi varēs atdot par kādu pilnīgi jaunu, tīru un nesasmērējušos, kas to cūcību visapkārt satīrīs.

Nu labi, es zinu, ka to cūcību neviens, izņemot mani pašu (ik katru no mums), netīrīs, bet sapņot jau nav aizliegts, pareizi? :P

Bet atgriežoties pie temata: solījumi un idejas ir viens, bet vai nebūtu interesanti redzēt kā notiek viss tas pasākums (un te es domāju vispārējo darbošanos un attieksmi), kad Saeimai pievienotos kāds ar atklātu varavīksni sevī? Jā, jā - zinu, droši vien, ka tur ir kāds jau tagad, bet sēž kluss stūrītī un pirkstus sakrustojis cer, ka neviens uz viņu tā greizi nepaskatīsies. Pie sevis domāju, ka būtu tiešām interesanti to redzēt un pavērot. Nu kaut vai ar domu (Evitai īstais laiks pārlekt uz nākošo rindkopu) - paskatīsimies kā haizivis akvārijā uzvedās, kad tajā tiek igrūsts kāds no malas.

Šoreiz es tiešām nerunāju par programmām, solījumiem vai uzskatiem, ko kāds viens vai cits apņemas aizstāvēt, bīdīt vai citus par tiem pārliecināt. Tas ir nākošais solis, kuram reāli varēs ķerties klāt, kad pirmais - vienkārši dabūt kādu iekša - ir pieveikts.

Es neloloju cerības par jauniem likumprojektiem vai likumiem. Nu gan jau būs arī tiem laiks. ...kaut kad. Tas, ko es gribu panākt ar savu balsi šoreiz ir - vienkārši iebīdīt arī kādu no "mūsējiem" tur, kur pats netieku un redzēt kā lietas virzīsies tad. Pavisam vienkārši!

Un nē, es negribu tevi pārliecināt par savu viedokli un ideju, vien likt padomāt - vai nebūtu interesanti? :P Nākošā iespēja to izdarīt varētu būt tikai pēc 4 gariem gadiem (nu pieņemot, ka kāds atkal neizmanto savas tiesības priekšlaicīgi).


P.S. Pretēji iespaidam, kas tev var rasties šo lasot - nē, es neesmu personīgi pazīstams ar Evitu. Apzinoties mūsu uzskatu atšķirīgos virzienus (pieļauju, ka nav īsti noslēpums, manu un Mozaikas uzskatu nevienlīdzība zināmu pamatnostādņu interpretācijā) pats esmu pārsteigts par savu lēmumu, bet tad atkal - jau minēju, cilvēcīgi gribās redzēt kā tas izvēršas. ...un šoreiz man ir iespēja piedalīties.

P.P.S. ja nu kādam ir līdzīgas domas, laipni aicināts pievienoties manai "Es balsošu par Evitu" kampaņai! Banneris pieejams šeit, un viss pārējais jau vien atkarīgs no tavas aploksnes satura...


Citi resursi:
Gudrās galvas profils,
www.pedejapartija.lv

6 komentāri:

  1. Par Pēdējo partiju balsoju jau iepriekš, arī šoreiz balsošu. Nav jau gandrīz nekādu cerību, ka viņi pārvarēs 5% barjeru, nu bet vismaz būšu izrādījis atbalstu viņu idejām. Otrs pieņemamais variants laikam būtu Zatlera partija, bet, atceroties, kā Zatlers pēc Šlesera stabules mainīja savu viedokli par viendzimuma attiecību reģistrāciju, negribas par viņa partiju balstot. Protams, šis "geju jautājums" nebūt nav vienīgais izvēles kritērijs, bet lielās partijas jau tāpat visas ir gandrīz vienādas un starp tām pēc maniem kritērijiem vispār nav neviena laba varianta, tad būtu jābalso par mazāko ļaunumu, kas man liekas nožēlojami - tā ir vēl lielāka savas balss izniekošana nekā balsošana par partiju, kas nepārvar 5%.

    AtbildētDzēst
  2. Atlaist saeimu vispār bija apsurds. Un es nebalsošu, jo man ir vienalga.

    AtbildētDzēst
  3. hmmm liki aizomāties.... liekas, ka arī es varētu balsot par Evitu.

    AtbildētDzēst
  4. Es īsti nepiekrītu iebīdīšanai kā argumentācijai, lai balsotu. Bet apskatot vispārējo situāciju un piedāvājumu arī mana izvēle sliecas Pēdējās Partijas virzienā. Labāk "izmetu" balsi par to, kas iespējams nepārvar 5%, bet vismaz ir tuvāk saprātam. Lai Evitai veicas!
    P.S. - Vienotības Zaķis, redz, pat esot dusmīgs.. http://ej.uz/azfd

    AtbildētDzēst
  5. kurš zin, cik PP trūka pagājušās vēlēšanās, lai pārlektu 5% robežai?

    AtbildētDzēst
  6. Ja nemaldos, viņiem, līdzīgi kā citām mazajām partijām, nebija pat 1% balsu. Šogad, domāju, būs vairāk.

    AtbildētDzēst