Mums nesanāks...


Līdz šim nebija nācies nevienu tā īsti pamest. Lai gan pamest skan briesmīgi - nomainīsim to ar: izbeigt satikties. Atceries, stāstīju par puisi, ar kuru aizgāju uz randiņu un kura gultā pamodos no rīta? Nu jā. Satikāmies vēl pāris reizes. Vairāk kā pāris, īstenībā. Arī paseksojām. Bet visu laiku galvas dziļumā bija tā doma - nu kaut kas neskan. Tomēr centos to atbīdīt dziļāk tumsā un "izbaudīt esošo".



...laikam pie vainas tas meitenīgums, kas viņam nedaudz piemita - tā dīva, kas nejauši, bet ik pa brīžam, lauzās ārā. Piedod, zinu, nav labi tā teikt, bet laika gaitā man radušās zināmas antipātijas pret meitenīgiem puišiem. ...es esmu gejs, tātad man patīk puikas - nu neiet man pie sirds dīvas ar peni. Cerēju - varbūt pie tā var pierast. Aprast. Varbūt, ka tas izzūd ar laiku - nu ar domu - tev gribās parādīties labā gaismā, bet pēc kāda laika tu atkal nolaidies uz zemes un stāvi ar abām kājām uz tās stingri. Bet cerības pamazām izplēnēja, jo viņa tur bija. Un nedomāja nekur pazust...

Diena pēc dienas, īsziņa pēc īsziņas, buča pēc bučas, bet tu jūti, ka smoki. Lai kā klausītos to Born this way - ir lietas, kas tev vienkārši traucē visu izbaudīt kopumā. Tai pat laikā - saproti, ir grūti pielikt punktu kaut kam, ko visu laiku īstenībā gribējies atrast. Un tagad tas sācis veidoties, bet tu izvirzi papildus prasības sev galvā. Zinu, esmu preteklis, maita un kvadrāts, bet bija brīdis kad vienkārši sapratu - nu nesanākts tur nekas un būs labāk, ja es necenstos uzturēt pie dzīvības to, kam nav lemts būt dzīvam.

Protams, ka nevarēju saņemties to pateikt viņam acīs. Nu nevarēju. Ja nu viņam izrādās tas viss nozīmē jau ko vairāk. Nedod Dievs, asaras. Jup, jau minēju - maita, preteklis un rombs - aizsūtīju garumgaro īsziņu, kurā centos pateikt, ka nu nesanāks mums nekas un būs labāk, ja iesim atsevišķi. Veselu dienu to marinēju telefonā un tagad jūtos kā taisnstūris: garš, bet ar stūriem, kurus neviens neapmīļo. Bet tai pat laikā zinu vienu - labāk to bija izdarīt tagad kā ievilkt un izlikties, un beigās sāpināt viņu vēl vairāk. Pretīga sajūta tik un tā.

Es laikam palieku vecs, bet žēl, ka vēl joprojām dzīvoju sapņos par puišiem - prinčiem baltos zirgos...

12 comments:

  1. a kas jums zilīšiem skaitās par lamuvārdu kvadrāts un rombs? kur fiška? :D

    AtbildētDzēst
  2. Laikam jau pats esi viens no "meitenīgiem puišiem" ja jau tādas antipātijas.
    Un...tās taču nebija attiecības, nevajadzētu pārdzīvot, vai arī..ok, lai paliek :)

    AtbildētDzēst
  3. a kur "fiška" Tev, anonīmais, izlikties par hetero? :D :D

    AtbildētDzēst
  4. Tā nu ir, ka atrast Savu otro cilvēku, nav tas vieglākais pasāciens. Un, būtībā, nav pat īpaši svarīgi, ir viņš dīva vai nav, ja kopā "neskan", tad tur nekā. Pazīstama situācija, ja kas...
    Taču par vienu gan... Tas uzstādījums par princi baltā zirgā vedina uz domu, ka Tu jau pats meklē ko tādu uzfrišinātu, sterilu, gaisīgu... lai gan sakies, ka tādi cilvēki Tev nepatīk... Īsti, parasti puiši nekad neieradīsies pie Tevis tajā "baltajā" zirgā...

    AtbildētDzēst
  5. atceros, kā skolas laikā klasesbiedrene arī teica, ka cer kādreiz sastapt prici baltā zirgā. aiz viņas muguras atskanēja: "Pie Tevis nāks tikai čigāns uz melnas cūkas!" Bērni var būt tik nežēlīgi...
    Bet ko es ar to gribēju pateikt? Nevajag gaidīt to, kā nav. Vispirms apdomā, vai pats esi tik "balts" un lielisks, ka pie Tevis ieradīsies šāds pusis. Ja atbilde ir nē, tad varbūt laiks mainīt savus uzskatus, un arī "dīva ar peni" liksies laba esam. Neviens nav "flawless".

    AtbildētDzēst
  6. tikai nedaudz par to princi baltā zirgā - ja tu vien zinātu kā man gribētos lai viņš būtu tik pat "samaitāts" kā es... ne visiem Bredi Piti baltā mersī ir tie prinči baltā zirgā. kādam tiešām arī tas čigāns uz cūkas ir sapņu princis. ...ar to vien gribēju pateikt - manuprāt, tiekties pēc savas vēlmes (nelidinoties fantāzijās, bet stāvot uz zemes) ir labāk kā samierināties ar pirmo, kas tev ir pieejams, ar domu: labāk tā, kā nekā.

    jā, iespējams tāpēc tagad esmu viens, bet tā ir mana izvēle.

    AtbildētDzēst
  7. Tad man atliek vien piebilst: veiksmi meklēšanā! :)

    AtbildētDzēst
  8. nu vot, cilvēks pajautāja par tiem kvadrātiem un rombiem, bet neviens neizskaidro... a pēc tam čīkst par sūdīgu integrāciju sabiedrībā. :DDD Paši nu nemaz nenāk pretī... :P

    AtbildētDzēst
  9. Es kā gejs ar nezinu neko par kvadrātiem un rombiem! ATpalicis?

    AtbildētDzēst
  10. OHH, par tiem kvadrātiem un rombiem: paziņu lokā ir nedaudz iegājies teiciens būt neaptēstam kā kvadrāts, kas ir vienā līmenī ar rombu un taisnstūri (nu īstenībā - lietoti tiek visi vienādā nozīmē - kas nu kuram tuvāks no tām ģeometriskajām figūrām), būt par trīsstūri jau ir sliktāk...

    AtbildētDzēst
  11. Vai tas sanāk no sērijas par sūkli kvadrātbobu?

    AtbildētDzēst