Vista un sex


Vēl viena garlaicīga nedēļa izsvītrota no dzīves. Nu labi, tā nebija pilnīgi garlaicīga, bet vienmuļa gan. Darbs, darbs un vēlreiz - darbs. Beidzot esmu arī pieķēries visu ieteikto mūziku apčekošanai. Paldies par ieteikumiem. Krietni noderēs.

Bet iemesls ieraxtam cits - tēma, kas neliek mieru jau pāris dienas: spēles sexā vai spēles sexam, un tās nozīmība baudas gūšanai. Nezinu kurš no abiem minētajiem pareizāks, bet ideja sekojoša: atdzīvināt priekšspēli un sexu padarīt kā tikai daļu no visa "piedzīvojuma". Nu jā, vienkārša drāšanas apnīk - tas zināms visiem. ...un es biju tiešām nogarlaikojies. Jā, ieraxta tēmai ir iemesls iz dzīves, kuru izstāstīšu, bet pirms ķeramies pie tā - vari izstāstīt kādas ir tavas priekšspēles pieredzes, ieteikumi? Jā,atzīšos - sajutos pilnīgi kā balta lapa. Bez idejām, bez pieredzes (nu labi - bez lielas, labas, pietiekamas pieredzes).


Līdz šim ir bijis tikai sex sexa pēc. ...ar pavisam nelieliem izņēmumiem. Pavisam neregulāri. Tagad par to domājot, pat šķiet, ka biju piemirsis par priekšspēles esamību. Nu tādā domā - tiešām kā priekšspēle - neskaitot randiņa flirtēšanu vai kādu buču vārtrūmē, pa ceļam uz mājām. Bet kāds man lika par to padomāt...

Viss iesākās ar nejauši saņemtu ziņu no puiša, kuru saglabāju listē kaut kad iepriekš (nu kā jau parasti). Puisis izskatīgs, bet nekas īpašs par ko romānus raxtīt, viņu apraxtot. Esot sabiedriskajā, pa ceļam uz mājām (noguris, nosvīdis, izsalcis un vēl joprojām bez jaunas mūzikas telefonā), atbildēju tikai, lai patērētu labāk laiku kā blenžot ārā pa pa logu uz jau entās reizes redzētu skatu.

(piedod, garlaikošu tevi ar čata atstāstu, bet tas vajadzīgs, lai ievirzītu domu un notikumu idejas atstāstā)

Pierastās pieklājības un apjautāšanās kā iet. Atceries, esmu noguris un krietni izsalcis (jā, pretēji vispārizplatītajam uzskatam - pavāri arī ir izsalkuši), tāpēc no savas puses atbildu vienkārši laika kavēšanai un nedaudz garlaikoti, ko viņš laikam tulkoja nedaudz savādāk. :P Pavisam ātri nonācām pie brīža, kad manā telefonā ierodas īsziņa ar jautājumu - gribi tagad braukt šurp (un adrese)?

-Ļauj man tikt līdz dušai un ko iekost pirms izlemju, es atbildu.
Tam seko: Hmmm... Man ir laiks līdz 9. (ir apmēram 6:30) Brauc tagad. Es cepu vistu, pietiks vismaz 2iem. Es tevi pabarošu. Dzīvokļa biedrs dodas prom pēc 25... :P
-Pat ja gribētu, netikšu tur ātrāk kā pēc minūtēm 30-40, kas nozīmē, vista būs jau auksta un tu būsi pārēdies. ;)
Nu tai vēl kādu laiku jācepas un varu to atstāt krāsnī nedaudz ilgāk... :P

Izkāpjot savā pieturā un čāpojot mājup, vēlreiz iečekoju viņa bildes un laikam jau tas sarkanais velns uz kreisā pleca uzvarēja:
-Labi, bet pats būsi vainīgs, ja mans vēders rūks kā traks.
Tam sekoja (adrese) un: Ja ilgi nevilksi kājas, no pieturas esmu kādu 5 minūšu gājumā.

Nometu somu, ātri iedušojos un dodos atpakaļ uz pieturu, cerībā, ka nebūs ilgi jāgaida uz sabiedisko.
-Esmu ceļā, vajadzētu ierasties pēc kādām 20, ceru, ka tavs dzīvokļa biedrs jau dodas prom.
Vēl te, ceru, ka viņu drīz savāks un viņa draugi neizdomās palikt kādu brīdi uz kādu drinku.
- Nu mans telefons ir tuvu miršanai, tāpēc, ja tas nomirst pirms viņš dodas prom un nevari mani par to brīdināt - esi iekritis - es klauvēšu.
Ha ha, ok.
-Atsūti ziņu, kad viņš dodas prom. Varbūt, ka tev palaimējas. :P
Viņš nupat izgāja. Ha ha
P.S. ja ir kas tāds, ko gribi darīt, dod ziņu vai vienkārši dari - esmu krietni atvērts idejām. ;)
-Droši, dod kādas idejas piemēram?
Ha ha. Hmmmm, tu esi tas neķītrais, tev vajadzētu zināt ko. ;) Starp citu - cik tālu esi?
(nu īstenībā esmu krietni tradicionāls, tāpēc, iedomājies manu izbrīnu sejā to lasot)
Blefoju pretī: -Neuztraucies, gan es ko izdomāšu, jautājums ir vai tu būsi gatavs to darīt? Nupat piebraucu pieturā un esmu ceļā.

To raxtu un galvā izmisīgi cenšos tikt skaidrībā par to cik tālu iet un kas būtu interesanti pašam... Nu tik daudzām seksa idejām ir vienvirziena bauda, ka pēc tam rodas ideja: nu labi, cik ilgi tagad man šito turpināt - paliek garlaicīgi skatīties kā viņš lokās baudā, bet man paliek garlaicīgi. Un droši vien arī no viņa puses tāpat. Bet varbūt man par viņu neuztraukties?

Saņemu: Būsi izbrīnīts cik labi es varu sekot norādījumiem. (to lasot galvai skrien cauri: Ohh... kur es esmu atkal ieberzies) Kur tu esi - nu jau tev vajadzētu būt tuvu?

Durvis atver tiešām sakarīgs čalis. Visi, kas valkā bezroču krekliņus un šortus, man izraisa interesi. It īpaši, ja zem tiem ir manāmi krietni jauki kopti ķermeņi. Pavisam īsām pieklājībām seko foršs skūpsts. Es sāku atdzīvoties un viņam arī jūtami patīk tas, ko viņš redz. ...un sajūt spiežoties pret viņu. :P Viņš cenšas atbrīvot mani no jakas, bet satveru viņa rokas un paceļot tās virs galvas un piespiežot sienai, starp skūpstiem saku (nu ir man ideja, ir): ne tik ātri, Kazanova. Es esmu izsalcis un kāds man solīja ceptu vistu... (redzams viņa izbrīns sejā) Tāpēc mēs darīsim nedaudz savādāk: Katrs kumoss, ko tu man iebaro, novilks vienu no maniem apģērba gabaliem...

Es domāju, ka mēs ēdīsim pēc tam, viņš nedaudz vīlies nosaka. Atlaižu viņa rokas un noskūpstu laiski: tev izlemt, bet man kaut kāpēc šķiet, ka tev gribās mani redzēt pliku... (pēdējie vārdiem seko viņa delnas satveršana un piespiešana manai bikšupriekšai). Viņš centās atvērt manu jostu, bet sagrābu viņa rokas un ieskatoties acīs noteikti saku: noteikumi ir noteikumi - tev izlemt.

3 reizes vari minēt, kuram sejā parādījās bērnišķīgs smaids no auss līdz ausij un kura pēcpusei grozoties, sekoju uz virtuvi apraudzīt to nabaga vistu... :P Šitais būs kaut kas interesants, nospriežu.

-Izskatās garšīgi, nosaku skatoties kā viņš velk no krāsns ārā veselu vistu smuki izceptu un drebošām rokām cenšas atgriezt pāris gabalus uz šķīvja, pirms to atkal noglabā krāsnī un nogriež temperatūru: ceru, ka pietiks, viņš nosaka smejoties un nopētot cik daudz esmu sev savilcis virsū.

Vēl viens skūpsts un tieku novirzīts uz guļamistabas pusi. Un es palieku pilnīgi apģērbts, viņš jautā? Smīns manā sejā viņam laikam krietni patīk, jo tikko paspēju pateikt: tiešām tā ceri? Tu laikam neizlasīji mazo druku, kas saka - pilnīgi pliks, pirms vispār sāc ko darīt; jau redzu viņa kreklu un šortus lidojot istabas stūrī un mani atgrūžot gultā, man pretīm stāv krietni izskatīgs (un pamatīgi uzbudināts) cilvēces eksemplārs.

Ilgi, netērējot laiku (vai vienkārši vēl joprojām neticot idejas dzīvotspējai) viņš paņem pirkstos pirmo vistas gabalu un lēnām to tuvina manai mutei. To norijot, paceļu rokas un ļaujos, lai mans džemperis sapazīstas ar viņa šortiem istabas stūrī. Pēc brīža, jauna vistas gabala un neķītra smīna abu sejās, T-krekls seko nākošais. Viņš redzami izbauda idejas iespējas un nemudināts dalās ar skūpstiem uz lūpām un krūtīm. Arī vēdera. Mīlīt, tu dabūsi kārtīgi pierīties, viņš izmet, ar smīnu noskatoties uz manām kājām, kas džinsos, zeķēs un krosenēs.

Viņam ķeroties pie manas jostas, saķeru viņa roku un pie auss nosaku: mazajā drukā bija teikts, ka apakšbikses iet pēdējās, tu to izlasīji, pareizi? -Neuztraucies, esmu jurists un protu sekot noteikumiem, ir viņa atbilde smaidā no auss līdz ausij. Ha ha, šitais izvēršas interesanti un tiešām baudpilni ir manas domas tai brīdī.

Viņš nesteidzas un es tieku apdāvināts ar skūpstiem visā ķermeņa augšdaļā. Krosenes pa vienai, kurām seko zeķes un zaudējot džinsus es esmu tas, kurš vairs nevar sagaidīt to pēdējo vistas gabalu (un nevis tāpēc, ka būtu izsalcis - nu jau vairs ēdiens nav galvā)... Viņa lūpas uz manām apakšbiksēm izložņāja katru sprīdi un sniedzoties pēc pēdējā vistas gabala viņš vien noteica: izskatās, ka kāds nebūs melojis ar bildēm; un ielicis vistas gabalu sev zobos, to tuvina manai mutei. Satveru viņa rokas, kas jau ieķērušās manās bikšelēs un nopietni skatoties acīs: tiešām jurists? Mazā druka brīdināja: tikai ar muti, bet tu jau ķeries ar rokām... Un ķecerīgs smaids. :P

Notikumi, kas sekoja jau vairs neko daudz neietilpst priekšspēles definīcijai, :D bet ceru, ka saprati ieraxta ideju - esmu atskārtis jauni pasauli, kas šķiet krietni interesanta. Saprotu, tai ir priekšnoteikumi un ne vienmēr viss notiek kā gribās, bet tai pat laikā - ir vērts mēģināt. ...tāpēc jautāju vai tev ir kādas idejas, ko parasti pielieto? Varbūt ieteikumi? Vai varbūt vispār neatbalsti priekšspēli?










1 komentārs:

  1. tu jau ierakstā līdz seksam pat netiki. tikai par priekšspēli raksti. nākamreiz raksti vairāk ;)

    AtbildētDzēst