Tava sperma un tu


Vai tu esi "noprovējis" savu spermu? :P Esi? Nu pareizi - viss takš tur tikai dabisks. :P Pat ja neesi, noteikti šī doma ir vismaz kādreiz pārskrējusi tavu domu gājumu, gūglējot neskaitāmos video xtūbē vai kur citur. Jā, mūsdienās idejas vairs nav jāmeklē zem matrača - tās ir tikai pāris klikšķu attālumā. Bet ne visiem tas ir pa spēkam. :D ...es domāju - izpilde, nevis klikšķināšana. Par saņemšanos ir runa. Un ja esi pietiekami lokans vai spēj izdomāt kā izmantot sienas piedāvāto atbalstu, viss patiešām apgeridojas pilnīgi citā kvalitātē... Labi, es neesmu te, lai tevi samaitātu. :P

Domas par šo man ienāca, lasot raxtu par jaunpiefiksētu fenomenu: (teorētiski jau gadus pāris gan tas zināms zinātniekiem, bet beidzot kāds profesors no Nīderlandes saņēmies un apraxtījis pētījumā) ir puiši, kuri ir alerģiski pret savu spermu... Tūlīt pēc orgasma un sēklas izvades, puisis sajūtas kā gripu saķēris ar visiem no tās izrietošajiem simptomiem un tie varot ievilkties pat nedēļu ilgi.* (tikai iedomājies kas par cenu jāmaxā, lai vienreiz beigtu). Protams, pētījumam pievienots arī veiksmīgs ārstējuma ieteikums (no izejošiem klīniskajiem izmēģinājumiem šim pētījumam), kas gan ir nedaudz laikietilpīgs - vairāku gadu garumā, ādā injicē nelielu atšķaidītu spermas daudzumu. Laika gaitā, atšķaidījuma koncentrācija tiek palielināta - ar domu: āda (ķermenis) tiek pieradināta pie reālās spermas koncentrācijas un šādi tā tiek pieradināta pie spermas.

...un kurš teica, ka katru dienu mēs neuzzinām ko jaunu! :P




*Pirms nododies paralēļu vilkšanai - nē, es neesmu alerģisks pret savu spermu. Es tiešām biju saķēris ko gripveidīgu. ...ja man būtu šī alerģija es tiešām no gultas ārā netiktu. ...jau gadiem.

4 komentāri:

  1. Man liekas, ka par to alerģiju jau sen zināms.. Hmm, un, manuprāt, katram būtu jāzin vai pats esi garšīgs :D Negribu izplūst garās runās, bet nu jā, tapēc jau jāseko līdzi uzturam ;D

    AtbildētDzēst
  2. ā un "esi pietiekami lokans vai spēj izdomāt kā izmantot sienas piedāvāto atbalstu," - vienkāršāk taču ja ir otrs..:p un starpcitu par to alerģiju, meitenēm arī tāda mēdz būt :D

    AtbildētDzēst
  3. >>> "Vai tu esi "noprovējis" savu spermu? :P Esi? Nu pareizi - viss takš tur tikai dabisks."

    Pag... a kā Tu zināji, ka esmu?? :D

    AtbildētDzēst
  4. vai tiešām ir kāds, kurš to nav darījis? kaut vai tīri intereses pēc. Jo interese taču ir. :P

    AtbildētDzēst