...ar puisi melleņu naktīs


Tīrot epastu attapos - man tur noglabājusies viena intervija, kas nenopublicēta. ...pilnīgi biju piemirsis par tās eksistenci. Nokaunējos un saņēmos, salikdams visu kopā šorīt. Un te nu tā ir: pāris pierastie jautājumi sarunā ar puisi, kas par melleņu naktīm raxta.


- Vai melleņu naktis ir kādas īpašas naktis, jeb kāpēc šāds nosaukums blogam?

Tas salikums izklausās tā reibinoši.. Esi kādreiz mīlējies mežā melleņu laikā, kad turpat pēc laba seksa, guļot uz izklātās segas, var ēst mellenes? Es esmu.. no turienes mellenes, un naktīm pašām par sevi piemīt kaut kāda noslēpumainība.


- Kas bija par pamatu tev pieķerties un uzsākt savu blogu?

Laikam jau vēlme izteikt kādas savas domas, protams, var rakstīt dienasgrāmatu, tomēr ir savā ziņā interesanti dalīties domās, idejās – ja nu noder kādam, vai arī kāds izsakot komentāru spēj atbildēt uz maniem jautājumiem, vai darīt bagātāku manu skatījumu uz lietām.


- Tavi ieraxti ir reti, bet kad tie parādās, tie ir pārdomāti un ar pamatīgu domu iekšā - kā tu nonāc pie tēmām par kurām saproti - nu par šo man noteikti ir jāpiemin blogā?

Es vienkārši pārāk daudz domāju, patiesībā nepārtraukti. Kad doma ir noprecizējusies un ir sajuta, ka šito var teikt citiem, vai ir jāpasaka, tad mēģinu saņemties un uzrakstīt... esmu mazliet slinks. Un ik pa laikam solos laboties, jo domas jau ir pa brīdim.


- Ko tev nozīmē būt gejam?

Būt cilvēkam, tādam pašam kā visi citi. Laimīgam. Foršam, simpātiskam, jutekliskam džekam :P


- Cik svarīgs dzīvē tev ir sexs un vai, tavuprāt, mūsdienās tam tiek piešķirta pārāk nozīmīga loma mūsu ikdienā?

Nu par lomas piešķiršanu, iespējams, ka jāpiekrīt, tajā pašā laikā, varbūt nozīme ir bijusi no gadsimta uz gadsimtu, tikai agrāk par to nerunāja, vai vienkārši nebija interneta.... Kādas izskatītos Senās Romas tiešsaistes vietnes????

Par svarīgumu manā dzīvē, atbildēšu šādi – es esmu garīga, fiziska un arī seksuāla būtne.. Kā visi.. sekss? ;)


Ui, es mētājos, iepētu... šobrīd biežāk paskatos zem matrača, un ko raksta Neatkarīgais... trešajā vietā visi pārējie... pirmie divi biežāk, iespējams, ka tamdēļ, ka biežāk parādās kas jauns.

Parakšos favorītlistē, bet tas noteikti nebūs nekas ekskluzīvs. Un ir grūti izvēlēties... tad nu mazs izrāvums.. no tā, kas aizskar dvēseli...





1 komentārs:

  1. Interesanti tā bilde ar soliņu ir intervējamā? Tāda akrobātika! :-P

    AtbildētDzēst