CK


Man bikses arī vilkt nost? jautāju, pār galvu velkot nost savu kreklu. A kā tu iedomājies masāžu? Drēbēs? viņš atbild ar velnišķu smīnu sejā un baby oil butelīti rokā. Nu ja tā, tad tā un izstiepjos apakšbiksēs uz viņa gultas diagonāli, gaidot apsolīto.

Viņš uzsēžas uz mana dupša un sāk (jāatzīstas - pārsteidzoši labi) man apsolīto masāžu. (Laikam) saņēmis drosmi viņš bīda savas rokas zemāk un jūtu - drīz jau arī muguras vidusdaļa būs - tas tur reģions augšā! Ūūuu - Calvin Kleins - cik gejiski, viņš, nedaudz ar sarkasmu balsī, iesakas, pārtraukdams klusumu. Nu ja neesi pamanījis - es esmu viens no viņiem, atbildu. Tas laikam ir gandrīz kā oficiāls aksesuārs, kuram noteikti jābūt, ja esi gejs? viņš apdomīgi turpina. Es gandrīz jūtos spiests tādas arī iegādāt, jo savādāk jūtos kā nepiederīgs, viņš turpināja. Saruna tad pārtūka, jo viņš bija tajās ieķēries un..., bet jau mājās dodoties, sēžu sabiedriskajā un netieku vaļā no domas - vai tiešām CK ir geja neatņemams aksesuārs?

Atceros, savas pirmās nopirku jau entos gadu atpakaļ, un pagāšgad dabūju sarkt, kad draudzene kaut kāda iemesla dēļ, atverot atvilktni skapī ar apakšbiksēm, izbrīnītā sejā nojautāja - vai tev ir kādas citas kā Kelvini? Jā, tur dziļumā vajadzētu būt pāris no zāras, kuras nelietoju, atbildēju. Es laikam esmu ļoti raksturīgs gejs, ja tas ir gejiskuma atribūts? Bet vai tas ir?

Kvalitāte? Reklāmas? Prestižs? Vai vienkārši apkārt klejojoša bauma par to, ka tās ir īstais geju atribūts? Tāpat kā gaume (vai tās trūkums), laikam jau arī katram būs savs viedoklis par tām.

Manu atvilktni tās ir piepildījušas viena vienīga iemesla dēļ - esmu atklājis - es jūtos daudz pārliecinātāks par sevi un savu izskatu, esot savos CK. Es zinu kādas krāsas man piestāv un kādā piegriezumā, es jūtos sexīgs un tas ir viss, ko man vajag, lai justos pārliecināts, ka nebūs jākaunas arī džinsus novelkot. :P

CK atklāja veiksmīgo geju tirgu jau senos deviņdesmitajos un stingri tur to savās rokās arī šodien, ar krietni provokatīvajām reklāmām jaunajiem X apakšbikšukiem (šķiet ielīmēju tos arī savā kladē). Vienmēr spēcīgi reklāmas foto. Vienmēr iekārojamākie čaļi. Gandrīz vienmēr - uz provokācijas robežas balansējoši reklāmas materiāli un pasākumi. Tikai retajam no citiem brandiem izdodas ik pa brīžam iespraukties pie kūkas dalīšanas, ko ēd CK. Un tad arī tikai uz īsu brīdi, jo CK atkal un atkal atgriežas ar ko jaunu un provokatīvāku kā iepriekš.

5 komentāri:

  1. Cik pazīstams stāsts :D Bet nedomāju ka CK ir neatņemams aksesuārs, tāpat kā Armani, protams, tas ir lielākajai daļai mums, bet ne tikai gejiem :p Drīzāk jau labas gaumes apliecinājums..

    AtbildētDzēst
  2. pilnīgi smieklīgi.. sorry... vai patiešām gejiem patīk būt visiem vienādiem? tikai tādas apenes, tikai tādas smaržas... kas tālāk? man ir arī daudzas citas, kas ir ērtas, seksīgas.. un nav kauns novilkt džīnas..
    es par dažādību.. pret noteikumiem.
    u.

    AtbildētDzēst
  3. Skaidrs, ka to pamatuzdevums ir atklāt slēptās vīrišķīgās formas visā to skaistumā, izceļot līnijas un aprises. Apliecinot katra pārliecinātību un varēšanu. Vēl jaukāk, pat neslēptu gatavību.
    Nu, lūk. Tā kā šādas ainiņas man šķiet sevišķi rosinošas, savulaik netīšām (citi sacītu - likumsakarīgi) uzgāju tādu lapu ergowear.com, kur šo mantu piedāvāja iegādāties. Izmēģināju, un pie tās paliku. Tagad gandrīz vai būtu gatavs padiskutēt - kuras sexīgākas, CK, Obviously, Ausiebum, N2N, Unico, vai kādas vēl.
    Tā sajūta, ko sniedz īpašā dizaina forma, ir neaprakstāma.
    Tiesa, par prestižu un piedrību kādai domubiedru saimei nemācēšu teikt, bet doma, ka šis brends fokusējas nebūt ne uz tradicionālu valkātāju, ir diezgan uzmācīga.

    AtbildētDzēst
  4. ib...ibi...ibio-maķ... :D :D :D man nav neviena CK

    AtbildētDzēst
  5. Daniēl, kā tev šķiet, kāpēc Laurim Reinikam mūzikas klipā "Es skrienu" kājās ir CK apakšbikses?

    AtbildētDzēst