Reklāma un geju ceļošana


Kaut kad, kaut kur esmu laikam neapdomīgi ievilcis ķeksīti (vai tieši pretēji - to aizmirsis ievilkt), ka uz manu meilu var sūtīt reklāmas materiālus. Tā nu es laiku pa laikam saņemu kādus uzaicinājumus, ieteikumus un apskaidrojumus. Pēdējais no tiem: reklāmas apraxts uzņēmumam: Steele Luxury Travel, kurš piedāvā iepazīties ar šī gada piedāvājuma klāstu. Visiem slinkajiem čekotājiem - uzņēmums, kā izrādās, piedāvā krietni izmeklētus ceļojumus uz gada interesantākajiem notikumiem pasaulē, kas pievilktu LGBT klientu interesi. Mardi Gras (Austrālijā), The Life Ball (Austrijā), Milk & Honey praids (Izraēlā un Palestīnā), Madrides Praids (Spānijā), utt. utjp. Labi, nevēlos reklamēt šo vienu - noteikti ir arī citi geju (LGBT) tūroperatori ar citiem piedāvājumiem, bet tas, kas nodarbina manu prātu - ja tev būtu iespēja izvēlēties - vai tu dotu priekšroku parastajam vai tomēr - geju tūroperatoram? ...ja tu vispār būtu ar mieru izmantot tūroperatoru.

Vienīgais pluss, ko esmu atradis savā galvā varētu būt ideja, ka ceļojot lielā grupā ar pārdomātu un iepriekš izmēģinātu maršrutu/apstāšanās vietām/utt. mazāk sanāks saskarties ar pretgejiski noskaņotiem indivīdiem/iestādēm. (tie, kas lasa pasaules rozā ziņas, iespējams būs uzdūrušies stāstam par tiesas prāvu kaut kur Anglijā pret B&B īpašnieku pāri, kas geju pārim neļāva apmesties savā B&B) Bet tas ar vienīgais pluss, ko man izdevās sadomāt.

Iepazīties ar "partneri" tādos ceļojumos diez vai var - parasti (nu man galvā tā šķiet; un kā izskatās - autsauksmes šim pašam uzņēmumam sākas ar vairākiem "MĒS...") tur pāri brauc. Pieļauju, ka zini kādas sajūtas rodas pāru pasākumā, kur tu esi viens... Nav arī lielas iespējas izvairīties no citiem grupas biedriem (jā, te es domāju tos nekur neiztrūkstošos indivīdus/pārus, kurus tu tiešām nevēlies sev tuvumā - vienam nepatīk geju lācīši, citam - uzspēlētās "karalienes", citam atkal ādinieki). Tagad liekas: nu jā (un varbūt tu pat centies atrast kādu no tiem BET), šuš! - tev iespējas izvēlēties grupas biedrus ir minimālas! Un tad vēl neatņemamais stūrakmens: grafiks. Ceļamies, ēdam, apstājamies tualetei, bildēm vai veikalam (pieļauju - daļa no tiem ir ar LGBT ievirzi)... Individualitāte minimāla.

Bet varbūt esmu pagājis garām tā visa burvībai? Varbūt kāds no jums tos (geju tūroperatorus) ir izmantojis un var mani apgaismot par to pozitīvajām pusēm?



P.S. Nav noslēpums, ka esmu vienpatis. (ja biji palaidis garām - tā vienkārši ir) Arī par ceļošanu runājot, man patīk, ja varu ceļot viens. Ja sanāk ceļot ar kādu vai kādiem, neviļšus pieķeru sevi domājot kā tikt no visiem prom un doties pašam savā vaļā - nomaldīties pa ielu labirintiem, izstaigāt parkus vai izložņāt kādu no muzejiem, kuram esmu izlēmis veltīt uzmanību. Ja tu ceļo viens, nekad nebūs jādzird vaimanājoša vainošana, ka esi nepareizi nogriezies, esi izsalcis vai sāp kājas no staigāšanas - pats celies, ej, dari. Pats nomaldies un pats atrod izeju. ...jā, bildēties uz "svarīgo" vietu fona ir nedaudz grūtāk, bet tad atkal - tam citi cilvēki apārt ir domāti!

6 komentāri:

  1. vispār nesaprotu cilvēkus kas dod priekšroku tūroperatoriem.. tā ceļošana pēc grafika un grupā..nu nezinu kam tas var patikt.. bet nekad neesmu varējis saprast kā var ceļot viens, tas liekas tik skumji un arī mazliet neērti ;/

    AtbildētDzēst
  2. Jāpiekrīt iepriekšējam rakstītājam, ja braukt ar tūroperatoriem no komandēto ekskursiju viedokļa liekas briesmīgi, tad braukt vienatnē arī liekas kaut kā skumji un garlaicīgi. Protams, ja vien tu nedodies meklēt savu iekšējo ES uz kalniem vai kur nu viņš tur jāmeklē

    AtbildētDzēst
  3. tiešām?
    skumji un garlaicīgi?
    hmmm...

    AtbildētDzēst
  4. nevis garlaicīgi bet neērti. bet varbūt tomēr arī mazliet garlaicīgi, kautgan ir jau arī cilvēki kuri ir tik pašpietiekami ka var iztikt bez otra

    AtbildētDzēst
  5. kas notiek, ja draugiem nav brīvu dienu, nav naudas vai vienkārši neliekas, ka tava sapņu pilsēta, valsts vai mērķis ir apmeklējuma vērta? Tu paliec mājās pie TV? ...man tas šķiet vairāk nožēlojami. bet tad atkal - ne jau visiem var piemist laba gaume.

    AtbildētDzēst
  6. man patīk ceļot tikai divatā un nav vēl gadījies ka nesanāktu ;p

    AtbildētDzēst