Brilles...?


Brilles... Sexīgi? Gudri? Nerdīgi? Kad es augu, nēsāt brilles (parastās, nevis saulesbrilles) skaitījās diezgan nestilīgi (nu ja bērnudārzā vai sākumskolā kaut kas vispār ir stilīgi). Bēdīgi, bet tā nu tas bija. Paldies Dievam, man ir pietiekami laba redze un man nevajag brilles, kas nozīmē - tiku pasargāts no "briļļučūska" vai kas nu tur vēl nāca ārā no jauno "līdzpilsoņu" mutēm. Bet ideja par brillēm un nestilīgumu kā vienādību, kas abus vārdus savieno, man ir palikusi.

Laiks gāja un nē, mana redze vēl joprojām ir pietiekami laba, bet mainoties dzīves prioritātēm, tajās lielāku apjomu aizņēma laiks, kas tika pavadīts sēžot pie datora (darbs, darbs un atkal darbs). Tā nu sanāca, ka brilles tika ieviestas arī manā "garderobē" viena vienīga iemesla dēļ - lai pēc regulāri ilgās datora lietošanas nesūrstētu acis (visi tie filtri un aizsargekrānuzlikņi tikai sāka attīstīties tobrīd, tātad bija krietni mazizplatīti). Praktiski un interesanti - 0 stikliņi ar UV un bla bla datorekrānastarojuma aizsardzību.

Tā nu es tās veiksmīgi kādu laiku lietoju līdz pieķēru sevi pie domas/atziņas, ka iespējams (secinājums, ko izdarīju pēc vairākām atsevišķām sarunām ar līdzpilsoņiem), brilles attiecīgā vecumā var piedot arī tādu kā gudruma ideju. Nu es jau nesaku, ka biju stulbs, bet esot savus 20-23 gadus vecs, tu savā ziņā iemieso visu to, ko pārauguša tīņa stereotips apzīmē ar visiem ideāliem un neaplauzušos pieredzi ieskaitot. Neizplūstot garos atmiņu uzplūdos - sāku brilles nēsāt arī ikdienā, kad vajadzēja atstāt gudrāka cilvēka iespaidu... Plus, ir tik fantastiski, ja gudras tikšanās laikā vari izmantot kādu citu pa rokai esošu aksesuāru (papildus pildspalvai), ar ko paspēlēties, kad paliek garlaicīgi vai speciāli nepieciešams novērst kāda koncetrāciju...

Ejot gadiem nu jau ir krietni pāri briļļu nomainīti, bet vēl joprojām, kad gatavojoties svarīgākai tikšanās reizei vai brīdim, kad ir jāatstāj iespaids, brilles man ir līdzi un tiek lietotas kā "gudrības aksesuārs"...

Visam pa virsu, esmu pieķēris sevi pie pārdomām vai brilles mūsdienās nav aksesuārs, kas piešķir nelielu papildus seksapīlu? Tādu nelielu papildus noslēpumainību - kas īstenībā jau arī ir seksapīla idejā, pareizi?

Tātad jautājums paliek atklāts: brilles - sexīgi, vienkārši gudri vai tikai un vienīgi - nerdīgi?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru