Puiši un tālvadības pults


Kas tas ir par spēku, kas tai plastmasas un kaut kādu elektronisku savienojumu kaudzītei liek pieaugušiem puišiem pārvērsties zīdaiņa vecuma bezmērķīgos pogu spaidītāju radījumos? Jā, runa iet par tālvadības pulti. Un ne tikai pie televizora sēžot...

Jaunākais gadījums kāpēc par to atkal iedomājos: ir agrs rīts, abi esam atkrituši gultā bezspēkā pēc "savu tieksmju" apmierināšanas (kā to tagad apzīmē plašsaziņas līdzekļi citējot kādus garīdzniecībai tuvu esošus onkuļus ar uzskatiem, ko attīstītā pasaulē sauktu vienkārši par laika garam nepieņemamiem), viņš, vēl pavisam nedaudz elsodams, ieritinās tuvāk man un pasniedzoties pēc tās mazās tālvadības pults, kas laikam ir apple datoriem (nu nezinu - varbūt jāpērk tas štruntiņš atsevišķi vai kā - es vēl klabinu tos taustiņus uz IBM māsasdēla un par āboļiem neko daudz nezinu), vienkārši sāk iet cauri visai datora mūzikas bibliotēkai. Bet ne tikai iet cauri meklējot ko interesantu, bet gan ar ideju: meklē klausoties, paklausās brīdi, un, iesmejoties droši vien par kādiem nejaušiem flašbekiem, turpina sērfot - uz priekšu un atpakaļ.

Rezultātā: tajās 15 minūtes līdz es vienkārši atņēmu to pulti, viņš bija izsērfojis veselu tonnu dziesmu, no kurām nevienu ilgāk par 20 sekundēm mēs tā arī nedzirdējām...

Es, iespējams, esmu aizvēsturisks gejs un (pretēji vispārpieņemtajam uzskatam, ka geji zin visu, kas ir ievērības cienīgs un IN) nezinu visus tos jaunos trendus sabiedrībā, bet, manuprāt, šajā gadījumā klasiskas vērtības (backgroundā spēlējošs džeziņš vai nu jebkas kas tur skan - ar uzsvaru uz SKAN nepārtraukti un bez lēkāšanas pa mūzikas stiliem) tomēr ir daudz noderīgākas, vai ne? Tu ar puisi nupat esi pārgulējis un, ja negribi iet projām un palikt - nu tad vismaz izbaudi to brīdi, nevis nervozi spaidi pogas...

Tāpat arī skatoties TV - ja tu esi ar kādu kopā un vienkārši nosit laiku skatoties tai kastītē, vai tiešām bezmērķīga sērfošana apkārt pa kanāliem vairākas reizes pēc kārtas (tā arī neko neatrodot), ir sexīgāka kā ātra programmas izčekošana, noenkurošanās uz kādu no kanāliem un kopīga ierakšanās tai dīvānā skatoties izvēlēto? Vai sliktākā gadījumā - neko neatrodot, vienkārši izslēgt un doties darīt ko interesantāku kopīgi? :P

Es saprastu ja tā būtu pults, kas līdzīga šai, bet laikam jau man vienkārši nesaprast to pults maģiju...

1 komentārs:

  1. Uhh, es arī neciešu, ja tā vietā, lai saritinātos un izbaudītu mirkli, kaut kas tiek darīts. Mans draugs dažreiz izdomā, ka pēķšņi jādara kas ļoti svarīgs - piemēram, jāpārkrāmē trauku mazgājamā mašīna (labi, es pārspīlēju, bet tik un tā), un man tajā brīdī gribas piedraudēt, ka tad, ja viņš tūlīt pat nekāps atpakaļ gultā, nākošo nakti viņam nāksies pavadīt viesu guļamistabā ;)

    AtbildētDzēst