Kā liela stiklene...


Vai kāds tevi ir gribējis laizīt sexa laikā? Nē, nē, ne jau uz lūpām vai kakla, bet visu - nu kā priekšspēli!!!

Vakar satikos ar vienu čali. Viss kā jau parasti vienas nakts pasākumā... (kas īstenībā nu nemaz nav 1 nakts pasākums, jo nakti neiekļauj) :D Un tad viņš man prasa: vai varu tevi nolaizīt?

Es tā: ko, ko? (nu domādams, ka varbūt pārklausījos vai netā sapratu), bet viņš - Nu tu liecies tik sexīgs, ka gribās tevi nolaizīt kā tādu konfekti... Nu labi, šitais iet nedaudz uz dīvaino pusi - nodomāju, bet skaļi pateicu - Nu uz priekšu! Neviens gan mani nav laizījis pirms tam, so nezinu vai man patiks vai nē...

Nu godīgi sakot - dīvaina sajūta... Papildus tam - es esmu kutelīgs, tāpēc šis process izvērsās krietni smieklīgs, bet puisis centās to izvērst pamatīgi sexīgi ar mēli cirklējot (dīvains vārds, bet kā savādāk) ap krūšu galiņiem, nabu vai ceļiem... :D Nu ne jau pilnīgi visu ķermeni viņš laizīja, bet nu tā virspusēji ar mēli 'pārskrēja'...

Vienīgais mīnuss - sajutos baigi sažuvis pēc tam un vienkārši sariktēju gājienu dušā tūlīt pēc tam. ...mums abiem. Kas izvērtās krietni vien baudāmāks pasākums. :D Nu baigi dīvaini sajutos ar to visu.

P.S. diez kādas ir sajūtas, ja puisis, ko tu esi nolēmis 'nolaizīt' nav bijis dušā pirms tam, kā es? ...vai varbūt tur tā īstā sāls (ne tikai pārnestā nozīmē). Ha ha

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru