Diez kā ir kad esi smuks?


Tā, pilnīgi no zila gaisa, pie sevis skaļi prātoja draugs ar ko kopā bijām izgājuši sestdienas šopingā, un neko neatraduši, nosēdāmies kafejnīcā tēju iedzert. Viņš sevi neuzskata par smuku esam, kaut ir krietni ok es teiktu. Tā, kā arī pats sevi neko augstu šai kategorijā nelieku, arī es pieķēru sevi iegrimstam domā par to vai dzīve tiešām varētu atšķirties, ja es izaugtu daudz smukāks...

Lai gan kā lai definē - būt smukam? Garšas ir tik daudz un gaumes arī: kas vienam liksies smuks, citam - nepatiks? Tātad, būt smukam savā ziņā laikam ir relatīvs jēdziens, pareizi?

Neieejot garos filozofiskos prātojumos vien izstāstīšu kāpēc man šī atmiņa uzplaisnīja: šodien izlasīju, ka izveidota programmiņa, kas vadoties no tavas sejas attēla izkalkulēs - esi smuks vai nē!!!

Jup, tieši tā - veicot kaut kādus tur mistiskos kalkulējumus, kas iegūti balstoties uz tavu foto un saliktajiem punktiem, programmiņa dos atzinumu 10 punktu skalā - cik smuks esi.

Lai arī neticu, ka šāda lieta var pateikt: smuks vai nē (iepriekšminēto iemeslu dēļ), labu pasmējienu nodrošina gan. ...tu vismaz vari uzzināt vai tavas ausis nav par lielu un deguns ir pareizajā lieluma attiecībā. Tiem, kas sirgst ar sava ķermeņa nemīlēšanu labāk uz linka neklikšķināt.



P.S. ar saviem 7.45 punktiem no 10 un ziņu, ka ausis par lielu, bet deguns un acis ir perfektā izmērā, kaut nedaudz iešķības (!), laikam jājūtas glaimotam, jo esmu krietni virs viduvējā, kas varētu būt 5, vai ne?

5 komentāri: