Pozitīvas izmaiņu pazīmes


Pats droši vien zini - ir dienas, kad spogulī paskatoties, šķiet - wow, tur paveras super skats.

Tiem, kuriem tas šķiet dīvaini, man jāpastāsta, ka jaunāks būdams, visu laiku esmu krietni kaunējies no sava izskata. Neskatoties uz to cik daudz es ēdu, viss burtiski izkrīt cauri un kauli un āda ir tas, kas tevī veras katru reizi, kad paskaties spogulī bez krekla. Un fakts, ka esmu augumā padevies daudz nepalīdz. :P Labi, ka bērnību nepavadīju Āfrikā... Neesmu arī baigais sporta cienītājs (maigi izsakoties), līdz ar to muskuļiem vienkārši nav bijusi izdevība kaut kur sākt augt. Nu jā... Un tā nu tas visu laiku ir bijis - kopš sevi atceros - nu tiešām žēlīgs skats.

Bet tas viss drastiski sāka mainīties kopš esmu uzsācis peldēt. (Noteikti atceries lasījis manus pirmos piedzīvojumus peldbaseinā. Situācija nu jau manījusies un tieku cauri tai peldēšanai krietni vieglāk, lai gan ar - ne vienmēr :P) Nu jau gandrīz 8 mēneši regulārā peldēšanā, to darot pāris reizes nedēļā, un man tiešām sāk patikt tas puisis spogulī. No rītiem skujoties, dažreiz tiešām paceļ garīgo un dod labu sākumu dienai, kad galvā pavīd atskārsme: f***, puika, tu sāc izskatīties seksīgs.

...arī šorīt. :P



P.S. Pat neviļšus iezogas ideja - diez kāds būtu rezultāts, ja kāds mani varētu veiksmīgi motivēt arī svarus pacilāt...

2 komentāri:

  1. Vau :D Bet tā taču nav Tava bilde? :D Nevaru iedomāties kā ir kaunēties par izskatu..laikam esmu narciss :D bet vaitad kāds vispār var būt pārāk kaulains? Nē nekad :p Un nejau citiem Tevi ir jāmotivē kautko darīt bet Tev pašam tas jāgrib :p Un par to kačāšanos - sāksi un tad gribēsies arvien vairāk un vairāk bet par daudz ar nav smuki...:p

    AtbildētDzēst
  2. Divas lietas... Pirmkārt - sev nekad līdz galam nepatiksi, pat tad, kad šķitīs O!, Yes!, Vov! - tad jau gribēsies vēl par santīmu labāk un tā līdz brīdim, kad sapratīsi, ka nu jau parādās liekais vēders... :D Otrkārt - pats svarīgākais nav ārējais "Yes!", bet gan visa tā bagāža, kas Tev ceļo līdzi tajā ķermeņa daļā, ko par galvu un dvēseli godā! Ja tā ir bagāta / atļaujos domāt, ka tā arī ir!/, tad pārējais pakāpjas nedaudz mizanscēnā...
    Lai Tev veicas!!!

    AtbildētDzēst