Šodien esmu Jānis


Nesen sanāca lasīt interviju ar britu aktieri Rupert Everett un visu citu atziņu starpā viņš izmeta spīdošu frāzi, kas, manuprāt, ir vērta iegaumēt: "Unlike Nick Clegg, he won't - or can't - reveal how many people he has had sex with. 'Sitting or standing? A lot. No idea. But Clegg's 30 was a bit of pathetic number, it either has to be one or a thousand, doesnt it?'...

(aptuveni tulkojot: Pretēji Nick Clegg (britu politiķis), viņš (Rupert Everett) neatklāj, jeb nespēj atklāt, ar cik cilvēkiem ir pārgulējis. 'Sēžot vai stāvot? Daudz. Bet Clegga minētie 30 ir nožēlojams skaitlis, vai nu viens, vai tūkstotis, pareizi?')

Viens, vai tūkstotis... Vai nav labi pateikts? Tiešām britiski cēlā garā un neapkaunojot sevi.

Starp citu - vai var teikt puišu ģēģeris? Nu ir meitu ģēģeris, kas apzīmē hetero puisi, kas izmanto katru iespēju lai pasexotu, bet vai puišu gadījumā arī var izmantot līdzīgu apraxtošo terminu?

Jā, vēl viena lieta par ko esmu aizdomājies - vai ir svarīgi uzzināt vārdu puisim ar ko esi saticis tikai un vienīgi 1reizējam sexam? Iespējams, ka situācijas bijušas līdzīgas arī iepriekš, bet šoreiz to kaut kā īpaši piefiksēju: puisis vidējais (nu nebūs tur nekas vairāk par sexu, bet priekš sexa - ir ok), man jau ģērbjoties un verot vaļā ārdurvis, lai pazustu ikdienā, uzjautāja: kā tevi sauc smukulīt? (!) Tas "smukulīt" izraisīja smaidu un pagriežoties pret viņu vien noteicu: Daniēls, un aizvēru durvis aiz sevis.

Iespējams, esmu ciniķis tā domājot, bet ko tas tev deva? Tik pat ticami, es varēju pateikt Māris, Toms vai Jānis, uz kuriem es tik un tā nereaģētu, ja kāds uz ielas censtos pievērst uzmanību saucot. ...un visdrīzāk mēs tā arī vairs netiksimies. Tātad - kāda jēga?

4 komentāri:

  1. a jēga no pilnīgi "anonīma" seksa??? nesaku nē, nesaku ka nav bijis, tik aizdomājos... un ja nu izrādās, ka nepilngadīgs...
    u.

    AtbildētDzēst
  2. u.
    visu laiku bezsakarīgākais koments kādu esmu lasījis :D

    AtbildētDzēst
  3. Tas ir vienkārši sex sexa dēļ - pamatvajadzību apmierināšana. :P ...un sākot runāties viņš tev "noteikti" izstāstīs, ka ir nepilngadīgais. Pavisam droši, ka izstāstīs. Tūlīt aiz savas kartes PIN koda atklāšanas. Pavisam droši. :D

    AtbildētDzēst
  4. es nevaru lepoties ar 1nakts sex, bet man šķiet, ka arī šādā situācijā vārdam ir nozīme ... vai pēc analoģijas, ja gribi piedzerties, tiešām ir vienalga ko dzer?

    AtbildētDzēst